عیدانه‌ای با طعم شیرین قدردانی از کارکنان و تاکید بر تلاش برای تحقق شعار سال

تاریخ انتشار: چهارشنبه 17 فروردین 1401 | 09:00 ق.ظ
عیدانه‌ای با طعم شیرین قدردانی از کارکنان و تاکید بر تلاش برای تحقق شعار سال در این دید و بازدیدهای عیدانه، دکتر عبدعلی ناصری، همت و تلاش خانواده بزرگ نیشکر را تکیه‌گاهی مطمئن برای تولید و خودکفایی کشور دانست و بر استفاده حداکثری از ظرفیت‌های صنعت نیشکر در راستای تحقق شعار سال تاکید کرد.

مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی با حضور در کشت و صنعت‌ها و شرکت‌های تابعه، از یک سال همت جهادی و سخت‌کوشی مدیران و کارکنان نیشکر در سنگر تولید و تلاش برای تحقق اهداف شرکت قدردانی کرد.

در این دید و بازدیدهای عیدانه، دکتر عبدعلی ناصری، همت و تلاش خانواده بزرگ نیشکر را تکیه‌گاهی مطمئن برای تولید و خودکفایی کشور دانست و بر استفاده حداکثری از ظرفیت‌های صنعت نیشکر در راستای تحقق شعار سال تاکید کرد.

به گفته او، علی‌رغم همه موانع و خشکسالی، تولید با کمترین خسارت‌ به پایان رسیده و اکنون باید با برنامه‌ریزی و پشتکار مضاعف در تحقق شعار سال با تکیه بر تولیدِ دانش‌بنیان همت گماشت.

وی هم‌افزایی واحدهای نیشکری، تولید در شرایط بحران آب و همچنین بازسازی هفت‌تپه و خروج از بن‌بست این واحد نیشکری را مهمترین دستاوردهای این شرکت در سال گذشته عنوان کرد و ابراز امیدواری کرد که این روند رو به جلو در سال جاری نیز ادامه یابد و کام مردم از تولید شکر و خودکفایی کشور، شیرین شود.

در این دیدارهای عیدانه، مدیران و معاونین کشت و صنعت‌ها و شرکت‌های تابعه از حمایت‌های دکتر ناصری در راستای پشتیبانی و رفع موانع بر سر راه تولید و توجه ویژه به مسائل رفاهی پرسنل در سال گذشته قدردانی کردند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار