تعمیرات اساسی درایو هیدرولیک کلید خروجی ژنراتور (GCB) واحد شماره یک نیروگاه کرخه انجام شد

تاریخ انتشار: پنجشنبه 18 فروردین 1401 | 09:27 ق.ظ
تعمیرات اساسی درایو هیدرولیک کلید خروجی ژنراتور (GCB) واحد شماره یک نیروگاه کرخه انجام شد معاون نیروگاهی در شرکت نصب، تعمیر و نگهداری نیروگاه های برق آبی خوزستان از تعمیرات اساسی درایو هیدرولیک کلید خروجی ژنراتور (GCB) واحد شماره یک نیروگاه کرخه خبر داد .

امیر محمودی گفت: با توجه به طول عمر بهره برداری ایمن این کلیدها توسط شرکت سازنده (ABB) متناسب با تعداد کلید زنی یا مدت زمان استفاده که در مدارک مربوطه توصیه شده است، با بررسی های صورت گرفته توسط تیم کارشناسی متشکل از شرکت تعمیرات برقابی خوزستان، شرکت تولید و بهره برداری سد و نیروگاه کرخه و مدیریت تعمیرات و بهینه سازی نیروگاه های سازمان آب و برق خوزستان ، برنامه ریزی انجام اورهال اساسی این کلیدها در دستور کار قرار گرفت.

محمودی در ادامه گفت : با راه اندازی کارگاه تعمیرات اساسی GCB در کارگاه مرکزی شرکت تعمیرات در کلانشهر اهواز با انتقال داریو  هیدرولیک که مهمترین بخش از کلید ژنراتور می باشد ، عملیات دمونتاژ و شناسایی قطعات فرسوده آغاز و نسبت به تولید آنها در کارگاه های داخل کشور، استفاده کنندگان  این تجهیز از قطعات شرکتهای خارجی بی نیاز شدند.

وی افزود : پس از نصب بخش های تعویض شده و مونتاژ درایو نسبت به تست های متنوع به منظور اطمینان از عملکرد آن اقدام گردید که با هماهنگی شرکت بهره برداری در محل نصب، تست و راه اندازی گردید.

گفتنی است این تجهیز در چرخه تولید انرژی الکتریکی از اهمیت بالایی برخوردار است و با این عملیات صنعت آب وبرق کشور از حضور سوپروایزرهای خارجی برای انجام تعمیرات اساسی بی نیاز می گردد و هرساله از صرف هزینه های بالای ارزی جلوگیری خواهد شد .


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار