مژده شهردار اهواز به شهروندان: هر هفته یک پروژه افتتاح میکنیم

تاریخ انتشار: پنجشنبه 18 فروردین 1401 | 09:20 ق.ظ
مژده شهردار اهواز به شهروندان: هر هفته یک پروژه افتتاح میکنیم رضا امینی شهرداراهواز در جلسه بررسی پروژه های عمرانی که با حضور مدیران ارشد شهرداری برگزار شد گفت: با تلاش و همت مدیران شهری هر سه شنبه یک پروژه افتتاح می کنیم. رضا امینی بیان کرد: با تلاش مستمر و همت مدیران شهری در شش ماهه اول امسال، سه شنبه هر هفته یک پروژه افتتاح […]

رضا امینی شهرداراهواز در جلسه بررسی پروژه های عمرانی که با حضور مدیران ارشد شهرداری برگزار شد گفت: با تلاش و همت مدیران شهری هر سه شنبه یک پروژه افتتاح می کنیم.

رضا امینی بیان کرد: با تلاش مستمر و همت مدیران شهری در شش ماهه اول امسال، سه شنبه هر هفته یک پروژه افتتاح می کنیم و این روال از هفته آینده آغاز می گردد.

وی ادامه داد: شهروندان اهوازی مردمی بسیار کم توقع و قدردان هستند که با کمترین خدمات شهری بیشترین قدردانی ها را انجام می دهند و مدیران مناطق باید مطابق با درخواست مردم عمل کنند.

شهردار اهواز افزود: باید با افزایش کیفیت خدمات شهری و سرعت بخشی به روند پروژه ها، بیش از پیش همراهی مردم را داشته باشیم و قدردان شهروندان باشیم. همراهی مردم می تواند در تسریع فعالیت شهرداری و خدمات دهی کمک شایانی نماید.

امینی گفت: مدیران مناطق برای پیشرفت و آبادانی منطقه خود، باید به مناطق خود تعلق خاطر داشته باشند و منطقه را مانند خانواده خود بدانند

وی بیان داشت: در مسیر پیشرفت همیشه سختی ها و سنگ اندازی های وجود دارد و مدیران باید بدانند که فقط با برنامه ریزی دقیق و سخت کوشی است که می توان کار ها پیش برد.

شهردار اهواز افزود: باید سبک مدیریت در اهواز تغییر پیدا کند و از متمرکز شدن فعالیت ها در ستاد فاصله بگیرند که این می طلبد مناطق مستقل تر عمل نمایند.

امینی در پایان خاطرنشان کرد: افتتاح پروژه ها باعث تزریق امیدواری بین مردم می شود و نشاط اجتماعی را در میان شهروندان بالا برده و سبب تقویت روحیه مشارکت آنان در حفظ و نگهداشت شهر می شود.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار