توده گرد و غبار شهرهای خوزستان را در بر می‌گیرد

تاریخ انتشار: یکشنبه 21 فروردین 1401 | 09:37 ق.ظ
توده گرد و غبار شهرهای خوزستان را در بر می‌گیرد دبیر کارگروه اضطرار آلودگی هوای خوزستان با اشاره به تصمیم‌گیری تعطیلی مدارس مقطع ابتدایی و پیش دبستانی، گفت: تا ساعات آینده توده گرد و غبار از کشور عراق بسیاری از شهرهای استان در بر می‌گیرد. محمدجواد اشرفی اظهار کرد: توده گرد و غبار در عراق تشکیل شده و به سمت خوزستان در حال حرکت است. […]

دبیر کارگروه اضطرار آلودگی هوای خوزستان با اشاره به تصمیم‌گیری تعطیلی مدارس مقطع ابتدایی و پیش دبستانی، گفت: تا ساعات آینده توده گرد و غبار از کشور عراق بسیاری از شهرهای استان در بر می‌گیرد.

محمدجواد اشرفی اظهار کرد: توده گرد و غبار در عراق تشکیل شده و به سمت خوزستان در حال حرکت است.

وی افزود: بنابراین پیش‌بینی می‌شود تا ساعات آینده این توده بسیاری از شهرهای استان را در بگیرد.

اشرفی با اشاره به تشکیل کارگروه اضطرار آلودگی هوا در پی این شرایط گفت: بنا بر مصوبه کارگروه اضطرار آلودگی هوا مقاطع پیش دبستانی و ابتدایی در روز یکشنبه (۲۱ فروردین‌ماه) تعطیل هستند.

وی بیان کرد:  همچنین فعالیت سایر مقاطع تحصیلی و دانشگاهی و کلیه ادارات به استثنای مراکز امدادی، درمانی، اورژانس و بیمارستانی در سراسر خوزستان با دو ساعت تاخیر خواهد بود.

دبیر کارگروه اضطرار آلودگی هوای خوزستان که در یک برنامه تلویزیونی صحبت می‌کرد، گفت: در صورت پایداری پدیده گرد و غبار متعاقبا تصمیمات لازم در خصوص تعطیلی اتخاذ و اطلاع‌رسانی خواهد شد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار