افزایش ۳۲ درصدی مراجعه بیماران قلبی به بیمارستان‌ها در روزهای خاکی خوزستان

تاریخ انتشار: سه شنبه 23 فروردین 1401 | 09:26 ق.ظ
افزایش ۳۲ درصدی مراجعه بیماران قلبی به بیمارستان‌ها در روزهای خاکی خوزستان سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از افزایش ۳۲ درصدی مراجعه بیماران قلبی به بیمارستان‌های خوزستان در روزهای خاکی اخیر خبر داد. دکتر حبیب حی‌بر، با اشاره به آماده‌باش کامل بیمارستان‌های استان خوزستان در پی وقوع گرد و غبار در روزهای اخیر اظهار کرد: در پی وقوع گرد و غبار تعداد مراجعه‌کنندگان […]

سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از افزایش ۳۲ درصدی مراجعه بیماران قلبی به بیمارستان‌های خوزستان در روزهای خاکی اخیر خبر داد.

دکتر حبیب حی‌بر، با اشاره به آماده‌باش کامل بیمارستان‌های استان خوزستان در پی وقوع گرد و غبار در روزهای اخیر اظهار کرد: در پی وقوع گرد و غبار تعداد مراجعه‌کنندگان با عارضه تنفسی و قلبی به بیمارستان‌ها بیشتر شده و تعدادی از این بیماران در بیمارستان‌ها بستری شده‌اند.

وی افزود: در سه روز خاکی خوزستان (روزهای جمعه، شنبه و یکشنبه) میزان مراجعه بیماران تنفسی به بیمارستان‌های خوزستان نسبت به مدت مشابه در سال گذشته ۹ درصد و میزان مراجعه بیماران قلبی ۳۲ درصد افزایش یافته است.

حی‌بر بیان کرد: از مردم به ویژه گروه‌های حساس می‌خواهیم در این روزها کمتر از منزل خارج شوند و در صورت خروج از منزل و تردد در فضای باز حتما از ماسک N۹۵ استفاده کنند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار