برخورد جدی با اخلال گران بازار اهواز

تاریخ انتشار: سه شنبه 23 فروردین 1401 | 11:12 ق.ظ
برخورد جدی با اخلال گران بازار اهواز فرماندار شهرستان اهواز از برخورد جدی با اخلال گران بازار و نظارت بر واحد‌های صنفی خبر داد.

مسعود فلاحی گفت: گرانفروشی و کم فروشی در بازار اهواز پذیرفتنی نیست و برای کنترل و تنظیم بازار با اخلال گران برخورد جدی قانونی می‌شود.

به گفته او برخی از اجناس در اصناف به ویژه در میدان میوه و تره بار با یک نوع، وزن و کیفیت، اما به قیمت متفاوت به شهروندان عرضه می‌شود که اصلا قابل قبول نیست.

فرماندار اهواز می گوید: در بازدید‌های میدانی از اصناف اهواز مشاهده شده که در برخی از فروشگاه‌های زنجیره‌ای کالا‌های اساسی و پر فروش کامل و به تعداد بالا وجود داشت، اما در واحد‌های صنفی کوچک کمیاب بود.

فلاحی  گفت: کالا‌های اساسی باید به صورت عادلانه بین اصناف توزیع شود تا حق اصناف کوچک ضایع نشود و دسترسی شهروندان به اجناس آسان‌تر شود و نظارت جدی بر توزیع مرغ صورت گیرد و مرغ منجمد در مناطق کمتر برخوردار بیشتر توزیع شود.

به گفته فلاحی اداره تعاونی روستایی تمهیدات لازم برای عرضه میوه ویژه عید سعید فطر را داشته باشد و غرفه‌های عرضه میوه را در مناطق کمتر برخوردار به ویژه منبع آب، حصیر آباد، کوی علوی، آل صافی، چهارصد دستگاه، عین دو، سیاحی، گلدشت، شهرک رزمندگان، مندلی، ملاشیه افزایش دهد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار