پیش‌بینی گرد و خاک محلی و همرفتی برای خوزستان

تاریخ انتشار: پنجشنبه 25 فروردین 1401 | 19:01 ب.ظ
پیش‌بینی گرد و خاک محلی و همرفتی برای خوزستان مدیرکل هواشناسی خوزستان از فعالیت سامانه بارشی و پیش‌بینی وقوع گرد و خاک محلی و همرفتی در استان خبر داد. محمد سبزه‌زاری اظهار کرد: بررسی نقشه‌های پیش‌یابی تا اواخر روز شنبه استان خوزستان را  تحت تاثیر سامانه بارشی ضعیفی نشان می‌دهد که سبب رگبارهای پراکنده و نقطه‌ای همراه با رعد و برق به ویژه در […]

مدیرکل هواشناسی خوزستان از فعالیت سامانه بارشی و پیش‌بینی وقوع گرد و خاک محلی و همرفتی در استان خبر داد.

محمد سبزه‌زاری اظهار کرد: بررسی نقشه‌های پیش‌یابی تا اواخر روز شنبه استان خوزستان را  تحت تاثیر سامانه بارشی ضعیفی نشان می‌دهد که سبب رگبارهای پراکنده و نقطه‌ای همراه با رعد و برق به ویژه در مناطق شمالی و شرقی، جنوب غربی و مرکزی استان خواهد شد.

وی افزود: در این ایام وزش بادها، متوسط همراه با تندبادهای لحظه‌ای خواهد بود و احتمال وقوع گرد و خاک محلی و همرفتی در مناطق جنوبی، غربی و مرکزی استان خوزستان وجود خواهد داشت. تا اوایل هفته آینده شمال خلیج فارس نیمه مواج خواهد بود.

مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: در شبانه‌روز گذشته آغاجاری با ۳۸.۷ و ایذه با ۱۳.۱ درجه سانتیگراد به ترتیب گرمترین و خنکترین نقاط  خوزستان استاگزارش شده‌اند. در این مدت تغییرات دمای اهواز بین ۳۶.۱ و ۱۹.۲ درجه سانتیگراد در نوسان بوده است.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار