عملیات ترمیم حفره بزرگ کانال آبیاری G5 شبکه آبیاری گتوند

تاریخ انتشار: پنجشنبه 25 فروردین 1401 | 09:22 ق.ظ
عملیات ترمیم حفره بزرگ کانال آبیاری G5 شبکه آبیاری گتوند مدیر عامل شرکت بهره برداری از شبکه های آبیاری کارون بزرگ از اجرای عملیات ترمیم آب شستگی بسیار شدید و ترمیم حفره بزرگ ایجاد شده درکانال G5 شبکه آبیاری گتوند خبر داد.

بهرام جعفری گفت: عبور و مرور خودروهای سنگین از روی باند کانال آبیاری G5 و تضعیف تراکم خاک زیر آسفالت و بالطبع بر اثر آب عبوری از کانال آبیاری، منجر به ایجار حفره ای بزرگ در دیواره و کف کانال مذکور و  بسته شدن جاده عبوری روستای کوشکک و شهر جنت مکان در فاصله ده کیلومتری شهرستان گتوند گردید.

وی خاطرنشان کرد: با عنایت به وسعت حفره  و آبشستگی، خطرات ناشی از آن و نیز جهت جلوگیری از صدمات بیشتر به کانال آبیاری، بلافاصله با کسب دستورکار ویژه از دستگاه نظارت کارفرما، نسبت به ترمیم کانال و همچنین جاده سرویس به قید فوریت در اولین ساعات روز دوشنبه مورخ ۱۵/۱/۱۴۰۱ اقدام و مسیر تردد بازگشایی گردید.

شایان ذکر است؛ این عملیات توسط کارکنان فنی معاونت نگهداری و تعمیرات شرکت بهره برداری از شبکه های آبیاری کارون بزرگ، با استفاده از یک دستگاه بیل مکانیکی، دو دستگاه لودر، ۴ دستگاه کمپرسی، یک دستگاه تانکر آب پاش و یک دستگاه تراک میکسر و با حضور و مساعدت راهداری و پلیس راه شهرستان گتوند به صورت مطلوب انجام پذیرفت.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار