آب دز کی به طرح آبرسانی غدیر می‌رسد؟

تاریخ انتشار: شنبه 27 فروردین 1401 | 10:50 ق.ظ
آب دز کی به طرح آبرسانی غدیر می‌رسد؟ مدیرعامل شرکت بهره‌برداری و انتقال آب غدیر خوزستان گفت: تلاش بر این است تا پایان تیر ۱۴۰۱ بتوانیم آب دز را به شهر‌های مورد نظر هدف طرح آبرسانی غدیر برسانیم.

داوود حری گفت: ایستگاه پمپاژ چمران با پیگیری‌های سازمان آب و برق خوزستان در آینده‌ای نزدیک به بهره‌برداری می‌رسد و نصب کلیه شیرآلات خط انتقال ۲ هزار میلیمتر چمران توسط گروه‌های عملیاتی شرکت آب غدیر انجام شده است.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری و انتقال آب غدیر خوزستان می گوید: در جهت تسریع در روند تکمیل و بهره‌برداری از ایستگاه آبرسانی چمران به منظور سرعت بخشیدن به راه‌اندازی ایستگاه، گروه‌های عملیاتی آب غدیر خوزستان، نسبت به نصب کلیه شیر آلات این خط انتقال به طول بیش از ۱۰ کیلومتر اقدام کردند.

به گفته او با توجه به دانش فنی و عملیاتی بالای گروه‌های تعمیراتی غدیر، با درخواست قرارگاه خاتم الانبیاء به عنوان پیمانکار این طرح، حدود ۴۰ عدد شیر پروانه‌ای و هوا به صورت جهادی در مدت ۱۰ شبانه‌روز کار مداوم، توسط گروه‌های عملیاتی شرکت آب غدیر نصب و آماده بهره‌برداری شده است.

ایستگاه پمپاژ چمران در آینده‌ای نزدیک به بهره‌برداری می‌رسد و در فاز اول با ظرفیت انتقال ۲.۵ مترمکعب بر ثانیه، آب با کیفیت رودخانه کرخه را به تصفیه‌خانه شماره ۲ اهواز منتقل می‌کند و در رفع مشکل کیفی و کمی آب شرب کلانشهر اهواز تاثیر بسزایی خواهد داشت.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار