با هزینه‌ای بالغ بر ۵۶۰ میلیارد ریال؛

فولاد خوزستان پنج طرح عمرانی به منظور تامین رفاه حال شهروندان اهواز و کارون اجرا کرد

تاریخ انتشار: شنبه 27 فروردین 1401 | 10:31 ق.ظ
فولاد خوزستان پنج طرح عمرانی به منظور تامین رفاه حال شهروندان اهواز و کارون اجرا کرد پنج طرح عظیم عمرانی به ارزش ۵۶۰ میلیارد ریال در قالب اجرای مسئولیت‌های اجتماعی از سوی فولاد خوزستان انجام شد.

میثم شهنیانی معاون برنامه‌ریزی و اجرای پروژه‌های فولاد خوزستان گفت: عملیات اجرایی پنج طرح در مقاطع زمانی مختلف و با هدف بهبود شرایط و رفاه شهروندان اهواز و کارون انجام شد.

شهنیانی در ابتدا از اجرا شدن کامل احداث درمانگاه تخصصی قلعه‌ چنعان خبر داد و افزود: این طرح در منطقه قلعه‌چنعان و با هدف تامین بهداشت و دسترسی اهالی به پزشک متخصص اجرایی شد. تامین روشنایی جاده سیصد‌ دستگاه پروژه‌ی دیگری بود که با توجه به عبور و مرور پرحجم جاده با نصب ۱۰۱ پایه، روشنایی جاده به طور کامل تامین شد.

معاون برنامه ریزی و اجرای پروژه‌های فولاد خوزستان از تامین روشنایی جاده‌ی ورودی شماره دو فولاد خوزستان به سمت میدان فولاد خبر داد و افزود: این جاده پر تردد بوده و علاوه بر خودروهای سبک، خودروهای سنگین در این جاهد در رفت و آمد هستند و از طرفی نبود دید کافی در شب احتمال تصادفات را افزایش می‌دهد‌. با توجه به این شرایط، اقدام به نصب هشتاد و یک پایه روشنایی در طول جاده شد. تکمیل باند دوم جاده سیصد‌ دستگاه که در مراحل پایانی قرار دارد به همراه اجرای روکش باند فعلی، دیگر طرحی بود که علاوه بر ایجاد شرایط ایمن در رانندگی و کاهش ترافیک، باعث کاهش احتمال  تصادفات جاده‌ای در منطقه می‌شود.

شهنیانی در پایان از اجرای پروژه‌ی احداث جاده میدان بنکداران و اصلاح میدان خبر داد و افزود: سال ها بود که تردد در این جاده ناایمن و خطرآفرین بود. با دو باند نمودن و اصلاح طرح هندسی میدان، عبور و مرور کوی مهدیس، بنکداران، بازار آهن‌فروشان و شرکت فولاد خوزستان تسهیل شد.

وی از هزینه ای بالغ بر ۵۶۰ میلیارد ریال در این طرح‌ها گفت و افزود: شرکت فولاد خوزستان همواره در عمل به مسئولیت‌های اجتماعی پیشتاز بوده است و از سال‌های گذشته تا به امروز در مسیر آبادانی و ایجاد رفاه حال شهروندان، اقدامات موثری انجام داده است.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار