افزایش تعامل دادگستری استان خوزستان و مناطق نفتخیز جنوب

تاریخ انتشار: دوشنبه 29 فروردین 1401 | 08:54 ق.ظ
افزایش تعامل دادگستری استان خوزستان و مناطق نفتخیز جنوب در دیدار مدیر عامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب با رئیس کل دادگستری استان خوزستان بر افزایش تعامل دو مجموعه در راستای تحقق اهداف و برنامه‌های کلان صنعت نفت تاکید شد. در این نشست که روز شنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۱در محل دادگستری خوزستان برگزار شد، مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب ضمن تبریک انتصاب رئیس کل دادگستری استان […]

در دیدار مدیر عامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب با رئیس کل دادگستری استان خوزستان بر افزایش تعامل دو مجموعه در راستای تحقق اهداف و برنامه‌های کلان صنعت نفت تاکید شد.

در این نشست که روز شنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۱در محل دادگستری خوزستان برگزار شد، مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب ضمن تبریک انتصاب رئیس کل دادگستری استان خوزستان به معرفی این شرکت پرداخت و اظهار داشت: در مناطق نفتخیز جنوب که حوزه فعالیت آن در ۶ استان است حدود ۷۵ درصد نفت کشور تولید می‌شود.

مهندس علیرضا دانشی گفت: این شرکت دارای ۴۵ میدان هیدروکربوری، ۲۲۲ مجموعه تاسیسات عظیم نفت و گاز و ۳۰ هزار کیلومترخط لوله جریانی و صادراتی است که بخشی از تاسیسات و خطوط لوله آن در برنامه نوسازی و بهسازی قرار دارند.

وی با اشاره به مهمترین چالش‌های قضایی این شرکت از جمله معارضان حریم تاسیسات نفتی گفت: تعامل دو مجموعه نفت و دادگستری قطعاً در حل این چالش‌ها و پیشبرد اهداف و برنامه‌های کلان صنعت نفت تاثیرگذار خواهد بود.

رئیس کل دادگستری استان خوزستان نیز با اشاره به جایگاه و اهمیت نفت در اقتصاد و تامین انرژی کشور، بر تعامل با مناطق نفتخیز جنوب برای حل چالش‌های این شرکت در چارچوب قوانین و مقررات تاکید کرد.

دکتر علی دهقانی با بیان اینکه مدیریت و نگهداری صنعت نفت کار بسیار سخت و عظیمی است گفت: نفت جزو با اهمیت‌ترین حقوق بیت‌المال محسوب می‌شود و این موضوع در رسیدگی به پروند‌ه‌های نفتی مورد توجه قرار خواهد گرفت.

در این نشست رئیس امور حقوقی و قراردادها، مدیر امور مالی، مدیر تولید و جانشین مدیرعامل در شرکت‌های تابعه شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب و مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز کارون به بیان مهمترین مسائل فی‌مابین پرداختند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار