نمایش اقتدار نیرو‌های مسلح خوزستان در روز ارتش

تاریخ انتشار: دوشنبه 29 فروردین 1401 | 11:16 ق.ظ
نمایش اقتدار نیرو‌های مسلح خوزستان در روز ارتش اقتدار یگان های نظامی و انتظامی استان خوزستان به مناسبت روز ارتش ، در آسمان و زمین به نمایش درآمد .

 ساعت ۹ صبح امروز، به مناسبت ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، مراسم رژه خودرویی نیرو‌های مسلح استان در محل پادگان تیپ ۱۹۲ زرهی اهواز آغاز شد.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای و ارشد ارتش در جنوب غرب کشور با بیان اینکه ۲۹ فروردین آغاز یک پیوند ناگسستنی بین ارتش، انقلاب و مردم است.

امیر حمزه بیدادی افزود: ارتش وفاداری به این عهد را در میدان عمل با تقدیم بیش از ۴۸ هزار شهید گلگون کفن در راه آرمان های مقدس نظام جمهوری اسلامی ایران ، نشان داده است.

وی با بیان اینکه نامگذاری این روز به نام ارتش جمهوری اسلامی ایران، مدال افتخاری است که از سوی بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران به خدمتگذاران مردم در ارتش اهدا شده است اظهار داشت: این افتخار، آغاز سلسله تحولات مثبت و سیر یک رشد تکاملی برای ارتش جمهوری اسلامی ایران بوده است.

امیر بیدادی تاکید کرد: ارتش، روز به روز، بالنده‌تر، شکوفاتر و مقتدر‌تر از گذشته در خدمت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و پیرو فرمانده معظم کل قوا خواهد بود.

در این مراسم که به دلیل رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی مقابله با کرونا و همزمانی این روز با ماه مبارک رمضان، به صورت خودرویی برگزار شد، قابلیت‌ها و توانمندی‌های نظامی و انتظامی نیرو‌های مسلح خوزستان به ویژه ارتش به نمایش درآمد.

پرواز بالگرد‌ها و پرش چتربازان نیز از دیگر برنامه‌های اجرا شده در مراسم رژه نیرو‌های مسلح به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران بود.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار