به مناسبت بزرگداشت چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی مراسم ویژه ای در شرکت کشت و صنعت نیشکر دهخدا برگزار گردید.

تاریخ انتشار: دوشنبه 29 فروردین 1401 | 17:10 ب.ظ
به مناسبت بزرگداشت چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی مراسم ویژه ای در شرکت کشت و صنعت نیشکر دهخدا برگزار گردید. همزمان با فرا رسیدن چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی جشن ویژه ای با حضور جمعی از مسئولین شهرستان باوی، مدیران و کارکنان شرکت برگزار گردید. در آغاز مراسم مهندس همدان نژاد مدیرعامل دهخدا ضمن خوش آمدگویی به میهمانان و تبریک ویژه به مناسبت فرا رسیدن ایام الله دهه فجر، خاطر نشان کردند […]

همزمان با فرا رسیدن چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی جشن ویژه ای با حضور جمعی از مسئولین شهرستان باوی، مدیران و کارکنان شرکت برگزار گردید.

در آغاز مراسم مهندس همدان نژاد مدیرعامل دهخدا ضمن خوش آمدگویی به میهمانان و تبریک ویژه به مناسبت فرا رسیدن ایام الله دهه فجر، خاطر نشان کردند علیرغم خشکسالی اتفاق افتاده در سال جاری و تاثیر منفی آن، با برنامه ریزی و اقدامات صورت گرفته همچنین با همت و تلاش مضاعف شما همکاران گرامی به زودی شاهد رشد، نمو و جبران خسارت خواهیم بود.

همچنین در این مراسم علاوه بر اجرای برنامه های فرهنگی که با استقبال حاضرین همراه شد از کارگران نمونه و همکاران بازنشسته شرکت با تقدیم لوح و هدایایی قدردانی به عمل آمد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار