مهر و موم کارگاه غیر مجاز کشتار مرغ در اهواز

تاریخ انتشار: دوشنبه 29 فروردین 1401 | 11:53 ق.ظ
مهر و موم کارگاه غیر مجاز کشتار مرغ در اهواز رئیس اداره دامپزشکی اهواز از مهر و موم بزرگترین کارگاه غیر مجاز کشتار و بسته بندی آلایش مرغ در این کلانشهر خبر داد.

رضا حفیظی گفت: در اجرای طرح تشدید کنترل و نظارت بهداشتی ویژه ایام نوروز و ماه مبارک رمضان، کارشناسان اداره نظارت بر بهداشت دامپزشکی اهواز با رصد شبانه روزی کشتارگاه‌های دام و طیور در این کلانشهر، یک انبار مرغ زنده که به صورت وسیع اقدام به کشتار غیر مجاز مرغ، بسته بندی آلایش خوراکی آن‌ها و عرضه غیر قانونی در سطح شهر می‌کرد، اقدام کردند.

وی با بیان اینکه از این کارگاه غیر مجاز بیش از ۶۵۰ کیلوگرم پای مرغ و افزون بر ۲۵۰ کیلوگرم بسته بندی آلایش مرغ کشف شد، افزود: متصدی کشتارگاه با چاپ برچسب تقلبی قصد عرضه و فروش محصولات غیر بهداشتی خود در اهواز داشت.

حفیظی با اشاره به مهر و موم این کشتارگاه پس از جمع آوری مستندات ادامه داد: مجموعه دامپزشکی استان و کلانشهر اهواز با افرادی که با اهداف سوء خود سلامت بهداشت و جامعه را به خطر می‌اندازند، مدارا نمی‌کند.

رئیس اداره دامپزشکی اهواز ضمن قدردانی از همکاری موثر مسئولان به ویژه دادستان اهواز، از همه شهروندان خواست فرآورده‌های خام دامی مورد نیاز خود را از فروشگاه‌ها و مراکز عرضه تحت نظارت دامپزشکی تهیه کرده و در صورت برخورد با هرگونه تخلف بهداشتی مراتب را به سامانه پیامکی دامپزشکی استان به شماره ۳۰۰۰۷۲۰۰۱۵۱۲ و یا شماره تماس ۳۳۳۶۹۱۲۱ اطلاع رسانی کنند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار