خرید گندم و کلزا خوزستان از ۴۵ هزار تن فراتر رفت

تاریخ انتشار: سه شنبه 30 فروردین 1401 | 11:27 ق.ظ
خرید گندم و کلزا خوزستان از ۴۵ هزار تن فراتر رفت مدیر تعاون روستایی استان خوزستان از خرید بیش از ۳۷ هزار تن گندم و همچنین ۷۹۰۰ تن کلزا طی مجموع ۷ روز کاری در مراکز خرید شهرهای استان خبر داد.

مهندس محمد امین معین راد گفت: کار خرید گندم و کلزا در استان خوزستان از ۲۲ فروردین ماه آغاز و طی یک هفته گذشته موفق به خرید بیش از ۳۷ هزار تن محصول از کشاورزان شده ایم.
وی ادامه داد: هم اکنون کار خرید گندم در ۱۵ شهرستان آغاز و روند مطلوبی در زمینه مراجعه کشاورزان به مراکز گزارش شده است و خوشبختانه گندم با کیفیت مطلوب روانه مراکز خرید و به سرعت بارگیری و به مقاصد مد نظر حمل می شوند.
معین راد بیان داشت: طبق پیش بینی های به عمل آمده یک میلیون و دویست هزار تن تولید گندم امسال خوزستان است که ۷۰ درصد گندم تولیدی را تعاون روستایی خریداری می کند و همچنین پیش بینی خرید ۶۰ هزار تن کلزا می رود که از این رقم هم حدود ۷۰ درصد روانه مراکز خرید ما خواهد شد.
مدیر تعاون روستایی استان خوزستان خطاب به کشاورزان گفت: از کشاورزان عزیز و زحمتکش استان می خواهیم که محصولات خود را با درصد رطوبت استاندارد برای جلوگیری از مشکلات برداشت نمایند و به مراکز خرید تحویل دهند.
گفتنی است قیمت خرید هر کیلو گرم دانه روغنی کلزا ۱۵ هزار تومان و قیمت هر کیلوگرم گندم ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان در نظر گرفته شده است.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار