برگزاری فوتسال جام رمضان پس از وقفه ۲ ساله؛

سدادفام نیشکر قهرمان فوتسال جام رمضان شد

تاریخ انتشار: سه شنبه 30 فروردین 1401 | 09:04 ق.ظ
سدادفام نیشکر قهرمان فوتسال جام رمضان شد در فینال مسابقات فوتسال پیشکسوتان جام رمضان، تیم‌های سدادفام نیشکر و کشت و صنعت امام خمینی(ره) به رقابت پرداختند که در نهایت سدادفام نیشکر در ضربات پنالتی، بر سکوی اول ایستاد.

تیم سداد فام نیشکر، فاتح جام قهرمانی فوتسال پیشکسوتان نیشکر شد و نایب قهرمانی این دوره از مسابقات نیز به تیم کشت و صنعت امام خمینی(ره) رسید.

مسابقات فوتسال پیشکسوتان جام رمضان شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی پس از وقفه‌ای ۲ ساله، از دهم فروردین سال جاری با حضور هفت تیم در دو گروه برگزار شد و یکشنبه (۲۸ فروردین ماه) با برگزاری فینال به پایان رسید.

در فینال مسابقات فوتسال پیشکسوتان جام رمضان، تیم‌های سدادفام نیشکر و کشت و صنعت امام خمینی(ره) به رقابت پرداختند که در نهایت سدادفام نیشکر در ضربات پنالتی، بر سکوی اول ایستاد.

در دیدار رده بندی نیز، تیم کشت و صنعت سلمان فارسی نیز در ضربات پنالتی، نیشکر دهخدا را مغلوب و مقام سومی این مسابقات را از آنِ خود کرد.

ورود هفت‌تپه به لیگ فوتسال توسعه نیشکر

قرار است چهارمین دوره لیگ فوتسال نیشکر نیز از هفدهم خردادماه سال جاری برگزار شود و برای اولین بار کشت و صنعت هفت‌تپه در این دوره از بازی‌ها حضور می‌یابد و به رقایت با سایر تیم‌ها خواهد پرداخت.

این مسابقات با هدف ترویج فرهنگ سلامتی، ایجاد شور و نشاط در میان پرسنل و کشف استعدادهای برتر ورزشی برگزار می شود. ورزشکاران و تیم‌های نیشکری در رشته‌های مختلف در سطح استانی و ملی توانسته‌اند به رتبه‌های برتر دست یابند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار