معارفه سرپرست جدید معاونت شهرسازی و معماری شهرداری اهواز برگزار شد

تاریخ انتشار: سه شنبه 30 فروردین 1401 | 08:43 ق.ظ
معارفه سرپرست جدید معاونت شهرسازی و معماری شهرداری اهواز برگزار شد با حضور رضا امینی شهردار اهواز، مراسم معارفه سرپرست معاونت شهرسازی و معماری و سرپرست اداره کل بازرسی شهرداری اهواز برگزار شد.  در این جلسه که با حضور معاونین شهردار و مدیران شهرداری برگزار شد، امینی گفت: تغییرات مدیریتی دمیدن روح تازه به مجموعه‌های اجرایی است که قطعاً باعث افزایش کیفی خدمات می‌شود و لزوماً […]

با حضور رضا امینی شهردار اهواز، مراسم معارفه سرپرست معاونت شهرسازی و معماری و سرپرست اداره کل بازرسی شهرداری اهواز برگزار شد.

 در این جلسه که با حضور معاونین شهردار و مدیران شهرداری برگزار شد، امینی گفت: تغییرات مدیریتی دمیدن روح تازه به مجموعه‌های اجرایی است که قطعاً باعث افزایش کیفی خدمات می‌شود و لزوماً به معنای نفی مدیران پیشین و ضعف و ناتوانی آنها نیست بلکه تزریق یک روح و انرژی جدید در سیستم مدیریتی است.

وی افزود: استفاده از ظرفیت های جدید به منظور پیشرفت در مدیریت شهری است که شهرسازی شهرداری اهواز نیز از این قاعده مستثنی نیست.

شهردار اهواز تصریح کرد: اگر وظایف ذاتی در حوزه شهرسازی به خوبی اجرا شود، ما سایر بخش ها را در همین قالب و شهر را در همین کاربری می توانیم مدیریت کنیم و پس از شکل فیزیکی شهر می توان به محتوای آن هم به خوبی پرداخت.

رضا امینی پاسخگویی و تکریم ارباب رجوع در حوزه شهرسازی را از تمام حوزه‌های دیگر سخت تر و مهم تر خواند و اظهار کرد: رعایت اخلاق گرایی، صحت در عملکرد در ارائه خدمات مطلوب و همچنین تسلط و اشراف به دانش روز و فن مدیریتی و قواعد کاری از ارکان مهم در حوزه شهرسازی است.

شهردار اهواز در پایان ضمن آرزوی موفقیت و سربلندی برای معاونان جدید از زحمات و تلاش‌های بی‌وقفه معاونان پیشین قدردانی کرد.

گفتنی است امینی در احکام جداگانه‌ای زارع زاده را به سمت سرپرست معاونت شهرسازی و معماری و صالحی را به سمت سرپرست اداره کل بازرسی شهرداری اهواز منصوب کرد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار