مجمع خیرین امنیت‌ساز نمادی از مشارکت مردم در توسعه نظم و امنیت عمومی

تاریخ انتشار: سه شنبه 30 فروردین 1401 | 09:49 ق.ظ
مجمع خیرین امنیت‌ساز نمادی از مشارکت مردم در توسعه نظم و امنیت عمومی فرمانده انتظامی خوزستان گفت: مجمع خیرین امنیت‌ساز نمادی از مشارکت مردم در توسعه نظم و امنیت عمومی در سطح استان خوزستان است.

سردار سید محمد صالحی گفت: گرامی می‌داریم یاد و خاطره شهدای نظم و امنیت به خصوص شهید والامقام “مصطفی رفیع‌زاده” که در روز پنجشنبه هفته گذشته در درگیری با سارقان مسلح در شهرستان ماهشهر به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

فرمانده انتظامی استان خوزستان می گوید: امروز خوشحالیم که توانستیم فرامین مقام معظم رهبری (مدظله العالی) را تحقق ببخشیم و اولین مجمع خیرین امنیت‌ساز کشور را در استان خوزستان تشکیل دادیم و مردم خوزستان همیشه ولایتمدار و گوش به فرمان حضرت آقا بودند و در این مقوله هم اثبات کردند.

به گفته او مجمع خیرین امنیت ساز نمادی از مشارکت مردم در توسعه نظم و امنیت عمومی در سطح استان خوزستان است و ان‌شالله در سایر شهرستان‌ها تسری پیدا کند و زمینه تعاملات و همکاری‌های هر چه بیشتر مردم با پلیس را فراهم کند.

سردار صالحی گفت: مقوله امنیت یک مقوله فرابخشی است و لازمه ایجاد، استمرار و پایداری امنیت مشارکت سایر دستگاه‌ها و خصوصاً مردم با نیروی انتظامی است تا مردم در نهایت آسایش و آرامش به زندگی خود ادامه دهند.

این مقام مسئول می گوید: تجربه ثابت کرده که هرکدام از سازمان‌ها و دستگاه‌ها در صورت عدم برخورداری از حمایت‌های مردمی قطع به یقین در انجام مأموریت‌ها و رسالتی که بر عهده دارند موفق نخواهند بود.

فرمانده انتظامی استان خوزستان  گفت: انتظار نیروی انتظامی از مجمع خیرین امنیت ساز تنها در بحث احداثات و تکمیل بنا‌ها نیست و در حوزه فرهنگی به‌خصوص در بحث تیراندازی‌ها که امنیت عمومی را به مخاطره می‌اندازد و از مطالبه‌های جدی مردم از نیروی انتظامی است با توجه به نفوذ کلام و جایگاه اجتماعی خاصی که دارند، در این عرصه نیز ورود کنند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار