هوشمندسازی و استفاده از پلتفرم‌های توزیع آنلاین محصولات کشاورزی

تاریخ انتشار: چهارشنبه 31 فروردین 1401 | 10:44 ق.ظ
هوشمندسازی و استفاده از پلتفرم‌های توزیع آنلاین محصولات کشاورزی وزیر جهاد کشاورزی گفت: وزارت جهاد کشاورزی برای هوشمندسازی نظام توزیع کالاهای اساسی به کمک شرکت‌های دانش‌بنیان و استارت‌آپ‌های بخش کشاورزی نیاز دارد و بازار بدون هوشمندسازی و استفاده از پلتفرم‌های توزیع آنلاین کالا به آرامش نمی‌رسد.

سید جواد ساداتی‌نژاد وزیر جهاد کشاورزی در نشست هم‌اندیشی بررسی نظام توزیع کالاهای اساسی بخش کشاورزی که با حضور تعدادی از مدیران شرکت‌های دانش‌بنیان و استارت‌آپ‌های توزیع برگزار شد، اظهار کرد: دولت سیزدهم زنجیره تولید محصولات کشاورزی را از مزرعه تا سفره در اختیار وزارت جهاد کشاورزی قرار داده که یکی از مهمترین اقدامات در این دولت بوده است.

ایشان گفتند: وزارت جهاد کشاورزی برای هوشمندسازی نظام توزیع کالاهای اساسی به کمک شرکت‌های دانش‌بنیان و استارت‌آپ‌های بخش کشاورزی نیاز دارد و بازار بدون هوشمند سازی و استفاده از پلتفرم های توزیع آنلاین کالا به آرامش نمی‌رسد.

وی افزود: از تمام پلتفرم‌های توزیع آنلاین محصولات کشاورزی و شرکت‌های دانش‌بنیان فعال در زمینه زنجیره تامین محصولات کشاورزی برای مشارکت و همکاری با وزارت جهاد کشاورزی دعوت می‌کنیم.

ساداتی‌نژاد ابراز امیدواری کرد: سال ۱۴۰۱، سال پرباری در توزیع هوشمند اقلام اساسی باشد و مردم محصولات را بدون دغدغه، با حذف دلال و با قیمت مناسب دریافت کنند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار