انهدام باند قاچاق سلاح و موادمخدر در نوار مرزی هورالعظیم

تاریخ انتشار: چهارشنبه 31 فروردین 1401 | 09:47 ق.ظ
انهدام باند قاچاق سلاح و موادمخدر در نوار مرزی هورالعظیم فرمانده مرزبانی استان خوزستان گفت: باند قاچاق سلاح، مهمات و مواد مخدر در نوار مرزی هورالعظیم منهدم شد.

سردار لطفعلی پاکباز گفت: با اجرای طرح انسداد مرز و جلوگیری از کالای قاچاق در نوار مرزی، مرزبانان هنگ مرزی دشت آزادگان مستقر در نوار مرزی هورالعظیم با اقدامات مدیریتی و اطلاعاتی در منطقه، موفق به انهدام باند قاچاق مواد مخدر شدند.

وی افزود: در این عملیات مرزبانان با همکاری سربازان گمنام امام زمان (عج) و با اقدامات اطلاعاتی، باند مواد مخدر را منهدم و پس از توقیف خودرو در بازرسی از آن ۴۰ کیلوگرم شیشه کشف کردند.

سردار پاکباز به دستگیری یک متهم و توقیف یک دستگاه خودروی سواری در این رابطه اشاره کرد و ادامه داد: در سال ۱۴۰۰ تاکنون در کنار سایر ماموریت‌های ذاتی محوله، مرزبانان استان با اشرافیت اطلاعاتی و اقدامات عملیاتی ضربتی موفق به انهدام چندین باند قاچاق سلاح و مهمات و مواد مخدر شده اند و صد‌ها قبضه سلاح و هزاران فشنگ جنگی نیز کشف و ضبط شد.

فرمانده مرزبانی استان خوزستان می‌گوید: تلاش‌های مستمر مرزبانان خوزستان در سال جدید جهت مقابله بی امان با انواع قاچاق و تولید امنیت پایدار در مرز‌ها در دستور کار قرار دارد، زیرا امنیت مردم در کشور از مهمترین دغدغه‌های مرزبانان جمهوری اسلامی ایران است و مرزبانان این فرماندهی همه توان خود را به کار می‌گیرند تا این امنیت را به مردم هدیه کنند.

به گفته سردار پاکباز؛ محموله کشف شده به همراه متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع مربوط شد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار