با “تاخیر در دریافت واکسن” برخورد می‌شود

تاریخ انتشار: چهارشنبه 31 فروردین 1401 | 09:24 ق.ظ
با “تاخیر در دریافت واکسن” برخورد می‌شود فرمانده قرارگاه نظارتی و عملیاتی ستاد استانی مدیریت کرونا در خوزستان با اشاره به تاخیر یک میلیون و ۳۰۰ هزار خوزستانی در تزریق دوز سوم واکسن‏، خواستار برخورد با کارکنانی که در دریافت واکسن تاخیر دارند، شد. ولی‌الله حیاتی در جلسه قرارگاه عملیاتی و نظارتی ستاد استانی مدیریت کرونا که (۳۰ فروردین‌ماه) در استانداری خوزستان […]

فرمانده قرارگاه نظارتی و عملیاتی ستاد استانی مدیریت کرونا در خوزستان با اشاره به تاخیر یک میلیون و ۳۰۰ هزار خوزستانی در تزریق دوز سوم واکسن‏، خواستار برخورد با کارکنانی که در دریافت واکسن تاخیر دارند، شد.

ولی‌الله حیاتی در جلسه قرارگاه عملیاتی و نظارتی ستاد استانی مدیریت کرونا که (۳۰ فروردین‌ماه) در استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: برای مقابله با کرونا مهم‌ترین و نخستین مساله واکسیناسیون است؛ بر اساس آمارهای اعلام شده بیش از یک میلیون و ۳۰۰ هزار نفر در تزریق دوز سوم واکسن تاخیر دارند که باید این افراد واکسن را تزریق کنند.

وی با تاکید بر تکمیل پوشش واکسیناسیون کارکنان دولت‏، افزود: از هفته آینده پیشنهادات ارائه شده به منظور افزایش پوشش واکسیناسیون‏ در ستاد استانی مدیریت کرونا مصوب می‌شوند و اقدامات برای برخورد با این افراد (کارکنان دولت) بر اساس مصوبات انجام خواهد شد.

فرمانده قرارگاه نظارتی و عملیاتی ستاد استانی مدیریت کرونا در خوزستان گفت: بازگشایی‌ها به منزله پایان کرونا نیست؛ همچنان کرونا در کمین است و باید پروتکل‌های بهداشتی دقیق رعایت شوند.

حیاتی افزود: عمده مشکل در دفاتر اسناد رسمی مشکلات مربوط به تهویه است‏ و اداره‌کل ثبت اسناد خوزستان دو هفته مهلت دارد که پروتکل‌های بهداشتی را در این دفاتر ارتقا دهد.

وی گفت: آموزش و پرورش نیز باید فرهنگیان یا دانش‌آموزانی که در تزریق دوزهای بعدی تاخیر داشته‌اند‏ را برای دریافت واکسن ترغیب کند. از طرح شهید سلیمانی نیز باید پشتیبانی شود.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار