بیش از یک سال اختلال در جمع‌آوری پسماندهای اهواز

تاریخ انتشار: یکشنبه 4 اردیبهشت 1401 | 08:44 ق.ظ
بیش از یک سال اختلال در جمع‌آوری پسماندهای اهواز رئیس اداره حفاظت محیط زیست اهواز با اشاره به اختلال در جمع‌آوری پسماند اهواز، گفت: هنوز نتوانسته‌ایم به مرحله جمع‌آوری بهداشتی پسماندها و انتقال به سایت صفیره و دفن بهداشتی زباله برسیم. علی بنی‌عگبه در خصوص رها شدن پسماندها در سطح شهر اهواز اظهار کرد: بیش از یک سال است که در جمع‌آوری، حمل و […]

رئیس اداره حفاظت محیط زیست اهواز با اشاره به اختلال در جمع‌آوری پسماند اهواز، گفت: هنوز نتوانسته‌ایم به مرحله جمع‌آوری بهداشتی پسماندها و انتقال به سایت صفیره و دفن بهداشتی زباله برسیم.

علی بنی‌عگبه در خصوص رها شدن پسماندها در سطح شهر اهواز اظهار کرد: بیش از یک سال است که در جمع‌آوری، حمل و دفن پسماندها اختلالاتی ایجاد شده است.

وی افزود: در این مدت پیگیری‌های فراوانی انجام و اخطاریه‌هایی صادر شده که در نهایت منجر به شکایت علیه برخی مناطق شهرداری اهوازشده است.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست اهواز گفت: هنوز نتوانسته‌ایم به مرحله جمع‌آوری بهداشتی پسماندها و انتقال به سایت صفیره و دفن بهداشتی زباله برسیم.

بنی‌عگبه افزود: از سال ۹۱ مشکلات فراوانی در دفن زباله در منطقه برومی داشتیم. محدوده‌ای در منطقه صفیره با ۱۲۵ هکتار به عنوان محل دفن و دفع پسماندهای خانگی پیش‌بینی شده و به بهره‌برداری رسیده است اما به دلیل اینکه نتوانسته‌اند به خوبی از این مرکز استفاده کنند، سال گذشته با انفجارها و آتش‌سوزی‌های فراوانی در سلول‌های دفن زباله مواجه شدیم.

وی بیان کرد: اخیرا سلول دوم این سایت که با مشکلاتی مواجه شده بود، آماده شده و ۹۰ تا ۹۵ درصد پیشرفته داشته است و قرار بود در پایان سال ۱۴۰۰ به بهره‌برداری برسد اما هنوز این امر محقق نشده است.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست اهواز که در یک برنامه تلویزیونی صحبت می‌کرد، گفت: بحث این است که زباله‌ها به درستی از سطح شهر جمع‌آوری نمی‌شوند. از شهرداری می‌خواهیم زباله‌ها به درستی از سطح شهر جمع‌آوری شوند و از انتقال زباله به مناطقی غیر از صفیره امتناع کنند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار