توربین سولار مارس در تاسیسات شرکت آغاجاری راه اندازی شد

تاریخ انتشار: یکشنبه 4 اردیبهشت 1401 | 15:06 ب.ظ
توربین سولار مارس در تاسیسات شرکت آغاجاری راه اندازی شد با تلاش کارشناسان ادارات نگهداری و تعمیرات، تاسیسات تقویت فشار  و مدیریت امور فنی آغاجاری و ستاد و مشارکت بخش خصوصی توربین سولار مارس ۱۰۰ ردیف B ایستگاه تزریق گاز ۶۰۰ کرنج راه اندازی شد.  مدیر عملیات شرکت آغاجاری در این رابطه بیان کرد: در راستای بهینه سازی و تداوم تولید  و تسریع در اجرای […]

با تلاش کارشناسان ادارات نگهداری و تعمیرات، تاسیسات تقویت فشار  و مدیریت امور فنی آغاجاری و ستاد و مشارکت بخش خصوصی توربین سولار مارس ۱۰۰ ردیف B ایستگاه تزریق گاز ۶۰۰ کرنج راه اندازی شد.

 مدیر عملیات شرکت آغاجاری در این رابطه بیان کرد: در راستای بهینه سازی و تداوم تولید  و تسریع در اجرای پروژه نصب سیستم کنترل جدید  توربوکمپرسور ردیف Bایستگاه تزریق گاز ۶٠٠ کرنج تعمیر، بازسازی و راه اندازی شد.

مهندس محمد رضا گودرزی عنوان کرد: با توجه به اهمیت راه اندازی این توربین از اواخر اسفند سال ١۴٠٠ عملیات جابجایی و نصب تجهیز توسط بخش خصوصی و با همکاری تعمیرات و عملیات تقویت فشار کرنج آغاز و پس از هم محوری توربین و کمپرسور، نصب و سرویس ادوات جانبی، ادوات کنترل و حفاظت ابزار دقیق  و همچنین بررسی سیستم اعلان و اطفای حریق و کلیه اقدامات لازم، راه اندازی گردید.

مدیر عملیات بهره برداری نفت و گاز آغاجاری با اشاره به مزایای نصب این توربین در بهینه سازی مصرف برق افزود : با توجه به مصرف بیش هر یک از کمپرسورهای برقی در مجموعه کرنج، راه اندازی این توربین و جایگزینی آن با دو ردیف کمپرسور برقی موجب گردیده حدود ٨ مگاوات مصرف برق در فصول گرم سال، صرفه جویی و همچنین پایداری در نگهداشت تولید به عمل آید.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار