خرید گندم و کلزا از مرز ۲۱۴ هزار تن گذشت

تاریخ انتشار: دوشنبه 5 اردیبهشت 1401 | 11:54 ق.ظ
خرید گندم و کلزا از مرز ۲۱۴ هزار تن گذشت مدیر تعاون روستایی خوزستان از خرید بیش از ۱۸۰ هزار تن گندم و بیش از ۳۴ هزار تن کلزا توسط شبکه بزرگ تعاون روستایی استان خبر داد.

محمد امین معین راد گفت: کار خرید گندم و کلزا از ۲۲ فروردین ماه در سراسر استان آغاز و تعاون روستایی خوزستان علیرغم شرایط سخت گرما و همچنین قرار گرفتن در ماه مبارک رمضان با جدیت و پشتکار و با دقت و متعهدانه مشغول خرید دو محصول استراتژیک گندم و کلزا می باشد.
وی ادامه داد: در این مدت تعاون روستایی موفق به خرید بیش از ۱۸۰ هزار تن گندم و بیش از ۳۴ هزار تن کلزا از کشاورزان و تا چهارم اردیبهشت ماه شده است، گندم فوق در ۱۵ شهر و کلزا در ۱۳ شهر آغاز شده است.
معین راد بیان داشت: در بین شهرهای پرخرید می توان به رامشیر با ۴۱ هزار تن گندم، هندیجان با ۳۰ هزار تن و حمیدیه با ۱۷ هزار تن اشاره داشت، همچنین شوش و دزفول شهرهای پرخرید کلزا می باشند.
مدیر تعاون روستایی خوزستان اضافه کرد: با توجه به هشدارهای هواشناسی احتمال بارندگی در هفته جاری در تمام استان وجود دارد و انتظار و درخواست ما از دست اندرکاران خرید دو محصول گندم و کلزا این می باشدکه تا جایی که امکان دارد این دو محصول را در مکان های مسقف خریداری نمایند و در صورت اجبار برای خرید در مکان های روباز حتما تدابیر لازم را جهت مجهز بودن به کاورها و پلاستیک های مورد نیاز تدارک ببینند تا بتوانند از مهمترین محصولات کشاورزی کشور صیانت به عمل آورند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار