به مناسبت ماه مبارک رمضان؛

رزمایش کمک‌های مومنانه حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان برگزار شد

تاریخ انتشار: سه شنبه 6 اردیبهشت 1401 | 08:48 ق.ظ
رزمایش کمک‌های مومنانه حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان برگزار شد رزمایش کمک‌های مومنانه حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان(وزارت نفت – جنوب) به مناسبت ماه مبارک رمضان و در آستانه عید سعید فطر برگزار شد. فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان در این ارتباط اظهار داشت: در این رزمایش ۴۰۰ بسته معیشتی برای توزیع در مناطق محروم، از سوی پایگاه‌های مقاومت بسیج تابع حوزه مقاومت بسیج شهید […]

رزمایش کمک‌های مومنانه حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان(وزارت نفت – جنوب) به مناسبت ماه مبارک رمضان و در آستانه عید سعید فطر برگزار شد.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان در این ارتباط اظهار داشت: در این رزمایش ۴۰۰ بسته معیشتی برای توزیع در مناطق محروم، از سوی پایگاه‌های مقاومت بسیج تابع حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان تهیه و توزیع شد.

سرهنگ پاسدار حسن باقری با بیان اینکه خدمات نفت به مردم باید ملموس باشد گفت:  بر این اساس کمک‌های صنعت نفت باید به طور مستقیم توسط شرکت‌های نفتی و پایگاه‌های بسیج تابعه در مناطق محروم و میان خانواده‌های نیازمند توزیع شود.

وی همچنین به برنامه حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان برای تامین جهیزیه نیازمندان اشاره کرد و بیان داشت: در این زمینه با مدیران شرکت‌های نفتی مذاکره و موافقت‌های اولیه اخذ شد تا این شرکت‌ها در تامین جهیزیه زوج‌های جوان مشارکت داشته باشند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار