نصب و راه اندازی ترانسفورماتور قدرت واحد شماره ۳ نیروگاه دز انجام شد

تاریخ انتشار: سه شنبه 6 اردیبهشت 1401 | 10:42 ق.ظ
نصب و راه اندازی ترانسفورماتور قدرت واحد شماره ۳ نیروگاه دز انجام شد مدیرعامل شرکت نصب، تعمیر و نگهداری نیروگاه های برق آبی خوزستان از نصب و راه اندازی ترانسفورماتور قدرت واحد شماره ۳ نیروگاه دز خبر داد .

 سید مهران اسدی با اعلام این خبر افزود :با توجه به گزارش بهره بردار نیروگاه سد دز در خصوص استهلاک ترانسفورماتور ۶۵ مگاواتی واحد شماره ۳ و غیر قابل اتکا بودن واحد در پیک مصرف شبکه، مقرر گردید یکدستگاه ترانسفورماتور قدرت ۹۰ مگاواتی که از سوی کارفرما، جهت بهینه سازی واحد ۳ تامین گردیده بود،  توسط شرکت تعمیرات نیروگاه های برق آبی خوزستان به عنوان پیمانکار بهینه سازی نیروگاه نصب و راه اندازی گردد.

اسدی در ادامه گفت : در این رابطه جلسات کارگروه مدیران و کارشناسان ارکان پروژه و بهره بردار نیروگاه برگزار و عملیات اجرایی جمع آوری و انتقال ترانسفورماتور قدیمی و حمل و نصب ترانسفورماتور جدید با موفقیت انجام شد.

وی افزود : این فعالیت بخشی از پروژه بهینه سازی نیروگاه دز می باشد که به کارفرمایی سازمان آب و برق خوزستان، مهندس مشاور مشانیر و هماهنگی و نظارت شرکت تولید و بهره برداری سد و نیروگاه دز و توسط تیم های مهندسی و عملیاتی شرکت تعمیرات نیروگاه های برق آبی خوزستان با توجه به نیاز بهره بردار و تاکید و حمایت کارفرما در کمتر از ۴۰ روز و زودتر از موعد مقرر انجام  شد .


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار