مشارکت فعال آتش‌نشانان شرکت کارون در مهار آتش سوزی انبار گازوییل

تاریخ انتشار: سه شنبه 6 اردیبهشت 1401 | 08:57 ق.ظ
مشارکت فعال آتش‌نشانان شرکت کارون در مهار آتش سوزی انبار گازوییل آتش‌نشانان شرکت بهره‌برداری نفت و گاز کارون در راستای عمل به مسئولیت های اجتماعی، در عملیات مهار آتش سوزی کارگاه و انبار روغن و گازوییل واقع در بلوار پاسداران اهواز مشارکتی فعال داشتند. رئیس اداره بهداشت، ایمنی و محیط زیست شرکت بهره‌برداری نفت و گاز کارون گفت: ۵ آتش‌نشان این شرکت به همراه یک دستگاه […]

آتش‌نشانان شرکت بهره‌برداری نفت و گاز کارون در راستای عمل به مسئولیت های اجتماعی، در عملیات مهار آتش سوزی کارگاه و انبار روغن و گازوییل واقع در بلوار پاسداران اهواز مشارکتی فعال داشتند.

رئیس اداره بهداشت، ایمنی و محیط زیست شرکت بهره‌برداری نفت و گاز کارون گفت: ۵ آتش‌نشان این شرکت به همراه یک دستگاه خودروی آتش‌نشانی و یکدستگاه تانکر آب در عملیات اطفاء حریق یک کارگاه و انبار روغن و گازوییل در بلوار پاسداران اهواز مشارکت داشتند.

سعید جهانی گفت: در این عملیات ۸۰۰۰ هزار لیتر آب و ۲ هزار لیتر فوم مورد استفاده قرار گرفت و یک دستگاه تانکر آبرسان از واحد عملیات پشتیبانی ترابری نیز به محل اعزام و بصورت آماده باش مستقر گردید، و عملیات اطفاء با موفقیت و بدون آسیب های جانی پایان گرفت.

وی گفت: این کارگاه و انبار روغن و گازوییل که در بلوار پاسداران و قبل از پمپ بنزین کوی فرهنگیان اهواز قرار دارد، روز پنجشنبه اول اردیبهشت طعمه حریق شد که به درخواست سازمان آتش نشانی کلانشهر اهواز، آتش‌نشانان شرکت کارون نیز در عملیات اطفاء همکاری موثری داشتند.

شرکت بهره‌برداری نفت و گاز کارون دارای ۲ ایستگاه آتش نشانی در شهر اهواز است که علاوه بر وظیفه ذاتی خود که ارائه خدمات ایمنی و آتش نشانی به تأسیسات نفت و گاز، ادارات و اماکن سازمانی است، در مواقع لزوم و در حوادث شهری نیز شرکت نموده و به شهروندان نیز خدمات لازم را عرضه می نماید.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار