افتخار دیگر در شرکت چند وجهی فولاد لجستیک رقم خورد؛

انعقاد قرارداد همکاری با مجتمع صنعتی چادرملو

تاریخ انتشار: چهارشنبه 7 اردیبهشت 1401 | 09:23 ق.ظ
انعقاد قرارداد همکاری با مجتمع صنعتی چادرملو در پی برگزاری این مناقصه حمل ریلی میزان تقریبی چهار میلیون تن کنسانتره سنگ آهن از مجتمع معدنی چادرملو به مجتمع گندله‌سازی اردکان توسط شرکت سریر لجستیک ایرانیان (هلدینگ حمل و نقل شرکت معدنی و صنعتی چادرملو) شرکت فولاد لجستیک به عنوان برنده مناقصه معرفی گردید.   بر پایه این گزارش، در جلسه‌ای که به […]
در پی برگزاری این مناقصه حمل ریلی میزان تقریبی چهار میلیون تن کنسانتره سنگ آهن از مجتمع معدنی چادرملو به مجتمع گندله‌سازی اردکان توسط شرکت سریر لجستیک ایرانیان (هلدینگ حمل و نقل شرکت معدنی و صنعتی چادرملو) شرکت فولاد لجستیک به عنوان برنده مناقصه معرفی گردید.
 
بر پایه این گزارش، در جلسه‌ای که به منظور انعقاد و تبادل قرارداد فوق الذکر مابین مدیران عامل شرکت‌های مذکور در دفتر مرکزی شرکت سریر لجستیک برگزار شد، طرفین ضمن ابراز خرسندی از انجام این مشارکت، بر افزایش همکاری های دوجانبه در زمینه حمل و نقل و توسعه زیرساخت های حمل ریلی تاکید نمودند.
 
گلشنی، مدیرعامل شرکت سریر لجستیک ضمن تاکید بر عملکرد و توانمندی‌های شرکت فولاد لجستیک در زمینه حمل و نقل ریلی ابراز  امیدواری کردند دو شرکت بتوانند با همکاری یکدیگر گامی بلند در توسعه حمل و نقل ریلی در زنجیره تولید فولاد و انتقال مواد اولیه بردارند. 
 
علی قبادی مدیرعامل شرکت فولاد لجستیک نیز در ادامه این جلسه مطرح کرد: خوشحال هستیم که با شرکت بزرگی مانند شرکت معدنی و صنعتی چادرملو و شرکت سریر لجستیک همکار شده‌ایم و امیدواریم این مشارکت آغازگر همکاری‌های گسترده فی مابین دو شرکت باشد.
 
قبادی در پایان جلسه خاطرنشان کرد: امیدواریم بتوانیم با حمایت‌های مهندس ابراهیمی مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان به این سمت گام برداریم که میزان حمل شرکت فولاد لجستیک به بیش از ۱۵ میلیون تن مواد معدنی در سال افزایش یابد. همچنین هدف و برنامه فولاد لجستیک این است که بتوانیم به یک شرکت توسعه‌ای در راستای اهداف شرکت‌های فولادی و تامین مواد اولیه آن‌ها تبدیل شود.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار