نخستین نشست کارگروه تخصصی تغییر ساعت نوبتکاری مناطق نفتخیز جنوب برگزار شد

تاریخ انتشار: پنجشنبه 8 اردیبهشت 1401 | 12:06 ب.ظ
نخستین نشست کارگروه تخصصی تغییر ساعت نوبتکاری مناطق نفتخیز جنوب برگزار شد نخستین نشست کارگروه تخصصی بررسی تغییر ساعت نوبتکاری واحدهای عملیاتی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب برگزار شد. در این نشست که روز سه‌شنبه ۶اردیبهشت ۱۴۰۱ برگزار شد مسئولان و نمایندگان مدیریت‌ها و ادارات ذیربط و نمایندگان کارکنان نوبتکاری شرکت‌های تابعه در خصوص مزایا و معایب نوبتکاری ۸ ساعته و ۱۲ ساعته بحث و تبادل نظر […]

نخستین نشست کارگروه تخصصی بررسی تغییر ساعت نوبتکاری واحدهای عملیاتی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب برگزار شد.

در این نشست که روز سه‌شنبه ۶اردیبهشت ۱۴۰۱ برگزار شد مسئولان و نمایندگان مدیریت‌ها و ادارات ذیربط و نمایندگان کارکنان نوبتکاری شرکت‌های تابعه در خصوص مزایا و معایب نوبتکاری ۸ ساعته و ۱۲ ساعته بحث و تبادل نظر کردند.

در این نشست مشاور مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در امور تولید بیان داشت: درخواست کارکنان عملیاتی در خصوص تغییر ساعت نوبتکاری معقول و مزایا و معایب آن نیز مشخص است لذا این کارگروه تصمیم نهایی خود را بر اساس نظرات کارشناسی اتخاذ خواهد کرد.

مهندس صفرعلی رئیسی گفت: تمام تلاش خود را بکار خواهیم گرفت تا با استفاده از ظرفیت‌های قانونی و در چارچوب مقررات تصمیمی گرفته شود که هم رضایت کارکنان و هم منافع سازمان را مدنظر قرار دهد.

وی با بیان اینکه مدیریت جدید، مدیریت مردمی و انقلابی‌است از مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب برای حضور در جمع کارکنان و تشکیل این کارگروه قدردانی کرد و اظهار داشت: برگزاری چنین نشستی برای نخستین بار در مناطق نفتخیز جنوب انجام می‌شود که نشان از حسن نیت و تعامل مدیریت برای رضایتمندی کارکنان دارد.

مهندس رئیسی افزود: صنعت نفت یک سازمان استراتژیک، مهم و حیاتی‌ست و علاوه بر آن یک سازمان تخصصی، دانش‌بنیان و غنی از نیرو‌های انسانی تحصیلکرده و باهوش است و هرگاه بین نیروها و مدیریت تعامل وجود داشته باشد خروجی آن نیز مثبت خواهد بود.

مشاور مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب تصریح کرد: روند طبیعی و منطقی یک مدیریت سالم و شفاف باید اینگونه باشد که شما عزیزان بتوانید در بالاترین سطح جلسه مدیریتی مناطق نفت خیز بتوانید حاضر شوید، و حرفتان را بزنید.

در این نشست مدیر منابع انسانی، رئیس ساختار و بهره‌وری، رئیس حراست، سرپرست روابط عمومی، جانشین مدیرعامل شرکت‌های تابعه، سرپرست مدیریت عملیات ترابری و پشتیبانی تولید و رئیس آموزش ایمنی، بهداشت و محیط زیست شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب به بیان نظرات و دیدگاه‌های خود درباره تغییر ساعت نوبتکاری پرداختند.

همچنین نمایندگان کارکنان نوبتکاری شرکت‌های بهره‌برداری نفت و گاز کارون، مارون، مسجدسلیمان، آغاجاری و گچساران نیز درباره مزایای تغییر ساعت نوبتکاری دلایل و توضیحات خود را ارائه دادند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار