تشريح عملكرد مدیریت عملیات ترابری و پشتیبانی تولید

جابجایی ۶ دکل حفاری و ۱۷ میلیون لیتر سوخت در راستای پشتیبانی از تولید

تاریخ انتشار: شنبه 10 اردیبهشت 1401 | 12:24 ب.ظ
جابجایی ۶ دکل حفاری و ۱۷ میلیون لیتر سوخت در راستای پشتیبانی از تولید سرپرست مدیریت عملیات ترابری و پشتیبانی تولید گفت: ۶ دکل حفاری توسط ناوگان عملیات ترابری سنگین این مدیریت جابجایی شد. مهندس امیر بصیری با تشریح عملکرد این مدیریت در ۶ ماه دوم سال ۱۴۰۰ افزود: در این مدت علاوه بر جابجایی دکل‌ها که متعلق به مناطق نفتخیز جنوب بوده، ۱۷  میلیون لیتر سوخت نفت گاز […]

سرپرست مدیریت عملیات ترابری و پشتیبانی تولید گفت: ۶ دکل حفاری توسط ناوگان عملیات ترابری سنگین این مدیریت جابجایی شد.

مهندس امیر بصیری با تشریح عملکرد این مدیریت در ۶ ماه دوم سال ۱۴۰۰ افزود: در این مدت علاوه بر جابجایی دکل‌ها که متعلق به مناطق نفتخیز جنوب بوده، ۱۷  میلیون لیتر سوخت نفت گاز دکل‌های حفاری و لوله مغزی سیار نیز از سوی این مدیریت حمل و ارسال شد.

وی گفت: همچنین ارسال بیش از ۹۵۰۰ تن لوله جداری و حدود ۴۶ هزار تن مواد شیمیایی به دکل های حفاری و دستگاه های لوله مغزی سیار و تامین و ارسال بیش از ۵۳ میلیون لیتر آب آشامیدنی  و آب خام دکل های حفاری، دستگاه های لوله مغزی سیار و تاسیسات شرکت نفت و گاز مارون از دیگر فعالیت های این مدیریت در نیمه دوم سال گذشته محسوب می شود.

 مهندس بصیری ادامه داد: در ۶ ماه دوم سال گذشته خدمات ارائه شده در واحد ماشین آلات سیار ساختمانی شامل انواع دستگاه های راهسازی و بالابرنده، کمپرسور هوا، موتور جوش و مولد برق به واحدهای ستادی و شرکت های بهره برداری نفت و گاز تابعه ۱۷۱۱ دستگاه بوده است.

 وی افزود: همچنین  بخش عملیات ویژه خطوط لوله شامل تعمیرات هات تپ، بورینگ و لوله‌‌بُر۱۲۹دستگاه به شرکت های تابعه شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب خدمات ارائه شده است.

 سرپرست مدیریت عملیات ترابری و پشتیبانی تولید گفت: در این مدت افزون بر ۷۲۲۲۷۴ نفر هزار جابجایی کارکنان واحدهای بهره‌برداری، خانوادگی و مدارس انجام شد و ۵۲۹ دستگاه خودرو به اردوهای دانش‌آموزی، راهیان نور و مناسبت‌های مختلف اختصاص یافت.

 مهندس بصیری انجام۱۰۲۳۴ مورد تعمیرات اضطراری و تعمیرات عمومی، ۱۵۲۸۵ مورد تعمیرات بازرسی فنی دوره ای خودروها و ماشین آلات، ۱۲۰۵۴ مورد بازرسی فنی دوره‌ای خودروهای شرکتی و استیجاری، ۹۷۴۵ مورد انجام تعمیرات عمومی و ۱۹ مورد بازسازی کامل خودروها را از فعالیت های این مدیریت در مدت پیش‌گفته عنوان کرد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار