حضور مدیرعامل و کارکنان شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در راهپیمایی روز قدس

تاریخ انتشار: شنبه 10 اردیبهشت 1401 | 08:53 ق.ظ
حضور مدیرعامل و کارکنان شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در راهپیمایی روز قدس مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب به همراه مدیران، مسئولان و کارکنان این شرکت و شرکتهای بهره‌بردار تابعه در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت کردند. در این مراسم که روز جمعه (۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱) برگزار شد، کارکنان شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در شهرهای اهواز، امیدیه، مسجدسلیمان و گچساران ضمن لبیک به فرمان تاریخی […]

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب به همراه مدیران، مسئولان و کارکنان این شرکت و شرکتهای بهره‌بردار تابعه در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت کردند.

در این مراسم که روز جمعه (۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱) برگزار شد، کارکنان شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در شهرهای اهواز، امیدیه، مسجدسلیمان و گچساران ضمن لبیک به فرمان تاریخی حضرت امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی؛ همزمان با ملت ایران، انزجار خود از رژیم غاصب اسرائیل و هم‌پیمانانش را به جهانیان نشان دادند.

همچنین فرماندهی و  بسیجیان حوزه‌ مقاومت بسیج شهید تندگویان (وزارت نفت-جنوب) و پایگاه‌های بسیج مدیریت‌ها و شرکتهای تابعه نیز با حضور گسترده در راهپیمایی، از آرمان‌های فلسطین حمایت کردند.

شعار اصلی راهپیمایان روز قدس امسال، همچون سال‌های گذشته، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آل‌سعود و تداوم شعار آزادی فلسطین و قدس شریف بود.

شایان ذکر است آخرین جمعه ماه مبارک رمضان از سوی بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی، امام خمینی (ره) به منظور حمایت از مظلومیت فلسطین و کوتاه کردن دست رژیم صهیونیستی اسرائیل به نام «روز قدس» نامگذاری شد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار