انهدام دو باند قاچاق سلاح و مهمات در خوزستان

تاریخ انتشار: یکشنبه 11 اردیبهشت 1401 | 09:53 ق.ظ
انهدام دو باند قاچاق سلاح و مهمات در خوزستان فرمانده انتظامی خوزستان از انهدام دو  باند قاچاق سلاح و مهمات در استان در پی اجرای طرح‌های ارتقای امنیت اجتماعی خبر داد.  سردار سید محمد صالحی اظهار کرد: در تداوم اجرای طرح‌های ارتقای امنیت اجتماعی و مبارزه با قاچاقچیان و دارندگان سلاح غیرمجاز، ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی خوزستان با تسلط اطلاعاتی در سطح […]

فرمانده انتظامی خوزستان از انهدام دو  باند قاچاق سلاح و مهمات در استان در پی اجرای طرح‌های ارتقای امنیت اجتماعی خبر داد. 

سردار سید محمد صالحی اظهار کرد: در تداوم اجرای طرح‌های ارتقای امنیت اجتماعی و مبارزه با قاچاقچیان و دارندگان سلاح غیرمجاز، ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی خوزستان با تسلط اطلاعاتی در سطح استان از فعالیت دو باند قاچاق سلاح و مهمات در شهرستان‌ اهواز مطلع شدند.

 وی افزود: ماموران پلیس با رصد مستمر اطلاعاتی محل اختفا و تردد سه نفر از عناصر اصلی این باندها را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی در دو عملیات جداگانه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی خوزستان با اشاره به اینکه در این ارتباط یک‌دستگاه خودرو توقیف شد، تصریح کرد: از دستاوردهای این عملیات‌ها کشف ۶۲ قبضه سلاح کلت کمری و یک قبضه کلاشینکف به همراه ۱۲۲ تیغه خشاب بود.

سردار صالحی با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند،  افزود: ان‌شاءالله با تداوم این روند و برخورد قاطع دستگاه قضائی شاهد امنیت پایدار در سطح استان خوزستان باشیم. 


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار