آخرین وضعیت طرح فاضلاب اهواز از زبان قرارگاه خاتم / از پیشرفت پروژه تا بازسازی نوارهای حفاری

تاریخ انتشار: یکشنبه 11 اردیبهشت 1401 | 09:44 ق.ظ
آخرین وضعیت طرح فاضلاب اهواز از زبان قرارگاه خاتم / از پیشرفت پروژه تا بازسازی نوارهای حفاری مدیر پروژه فاضلاب اهواز در قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء آخرین وضعیت اجرای این طرح توسط قرارگاه خاتم الانبیاء را تشریح کرد. محمدرضا محمودی، در حاشیه بازدید از اجرای طرح فاضلاب اهواز در حال اجرا توسط قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء به تشریح آخرین وضعیت طرح و اقدامات صورت گرفته پرداخت و اظهار کرد: پس از بارندگی‌هایی […]

مدیر پروژه فاضلاب اهواز در قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء آخرین وضعیت اجرای این طرح توسط قرارگاه خاتم الانبیاء را تشریح کرد.

محمدرضا محمودی، در حاشیه بازدید از اجرای طرح فاضلاب اهواز در حال اجرا توسط قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء به تشریح آخرین وضعیت طرح و اقدامات صورت گرفته پرداخت و اظهار کرد: پس از بارندگی‌هایی که در سال ۹۸ و ۹۹ در اهواز به وقوع پیوست، به دلیل پس‌زدگی‌های فاضلاب که سبب آزار و اذیت مردم اهواز شد، پس از ورود مقام معظم رهبری به چالش فاضلاب اهواز، مساله به قرارگاه خاتم تکلیف شد. 

وی افزود: بعد از پیگیری‌های انجام شده که حدود ۶ ماه به طول انجامید، سرانجام قرارداد بخشی از طرح جامع فاضلاب اهواز که حدود ۲۰ درصد از کل این طرح است در تاریخ ۲۸ تیرماه ۱۴۰۰ با قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء منعقد شد.

مدیر پروژه فاضلاب اهواز در قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء تصریح کرد: با تکمیل و اجرای این قرارداد توسط قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء تقریبا ۶۵ درصد از کل طرح جامع فاضلاب اهواز انجام می‌شود. باقی مانده این طرح در دستور کار کارفرمای طرح که شرکت آبفا خوزستان است قرار دارد و از طریق مناقصه به پیمانکاران واجد شرایط واگذار خواهد شد تا طرح جامع فاضلاب اهواز پس از سال‌ها به سرانجام برسد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار