پیام تبریک مدیر عامل شرکت رستاک زلال کیمیا به مناسبت پاسداشت هفته کارگر

تاریخ انتشار: یکشنبه 11 اردیبهشت 1401 | 11:50 ق.ظ
پیام تبریک مدیر عامل شرکت رستاک زلال کیمیا به مناسبت پاسداشت هفته کارگر حسین صادقی مدیر عامل شرکت رستاک زلال کیمیا به مناسبت پاسداشت هفته کارگر پیام تبریک صادر نمود. پیام تبریک وی بدین شرح می باشد؛ بسم الله الرحمن الرحیم «کارگر ستون فقرات اقتصاد تولیدی و کاری در کشور است»(مقام معظم رهبری (مدظله العالی)) روز جهانی کارگر بر جامعه کارگری شرکت رستاک مبارک باد. 🖊یازدهم اردیبهشت‌ماه، روز […]

حسین صادقی مدیر عامل شرکت رستاک
زلال کیمیا به مناسبت پاسداشت هفته کارگر پیام تبریک صادر نمود.

پیام تبریک وی بدین شرح می باشد؛

بسم الله الرحمن الرحیم

«کارگر ستون فقرات اقتصاد تولیدی و کاری در کشور است»(مقام معظم رهبری (مدظله العالی))

روز جهانی کارگر بر جامعه کارگری شرکت رستاک مبارک باد.

🖊یازدهم اردیبهشت‌ماه، روز جهانی کار و کارگر فرصت مناسبی است تا از زحمات کارگران پرتوان و تلاش‌گر شرکت رستاک که با همت والای خود نقشی در چرخ تولید و صنعت کشور را ایفا می نمایند، تشکر و قدردانی کنم.

تصور پیشرفت و توسعه جامعه بدون حضور قشری به نام کارگر محال بوده و بر همین اساس جایگاه کار و کارگر در آموزه‌های دین مقدس اسلام مورد توجه ویژه است.

روز کار و کارگر یادآور تلاش پولادمردانی است که در کارگاه‌ها با اراده‌ای قوی و روحیه خستگی‌ناپذیر، به عنوان نیروی محرکه اقتصادی نقش مهمی در زمینه تولید و اقتصاد کشور ایفا می‌کنند.

در ین راستا، این مناسبت ارزشمند را به کارگران خدوم خانواده صنعتی و کارگری رستاک، تبریک عرض نموده و ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان و در آستانه عید فطر، از تلاش‌های خالصانه و شبانه‌روزی همه کارگران زحمتکش خانواده رستاک که ردای تلاش و خدمت بر قامت استوارشان تجسمی از همت والایشان است ارج نهاده و سلامتی، نیکبختی و موفقیت همه شما عزیزان را از درگاه ایزد منان مسئلت می‌نمایم.

حسین صادقی
مدیر عامل شرکت رستاک زلال کیمیا

 


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار