توسعه نیشکر شرکتی پیشرو در منطقه است/نیشکر با مدیریت بومی توانست چالش‌ها را پشت سر بگذارد/تغییراتی مثبتی با محوریت کار و کارگر در نیشکر ایجاد شده است

تاریخ انتشار: دوشنبه 12 اردیبهشت 1401 | 09:04 ق.ظ
توسعه نیشکر شرکتی پیشرو در منطقه است/نیشکر با مدیریت بومی توانست چالش‌ها را پشت سر بگذارد/تغییراتی مثبتی با محوریت کار و کارگر در نیشکر ایجاد شده است ارسلان غمگین در مراسم گرامیداشت روز کارگر که امروز یکشنبه (۱۱ اردیبهشت) در کشت و صنعت نیشکر دهخدا برگزار شد، با بیان این مطلب گفت: از زمان مدیریت دکتر ناصری در صنعت نیشکر، تغییراتی مثبت با محوریت کار و کارگر به وقوع پیوسته که نشان می‌دهد مدیریت بومی، مدیریتی تحول‌گراست و باید در حفظ آن به عنوان سرمایه‌ای ارزشمند کوشید.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی خوزستان، توسعه نیشکر را «شرکتی نمونه» در سطح ملی قلمداد کرد که توانسته با مدیریت جهادی، چالش‌ها را پشت سر گذاشته و تولید ملی را رونقی دوباره بخشد.

ارسلان غمگین در مراسم گرامیداشت روز کارگر که یکشنبه (۱۱ اردیبهشت) در کشت و صنعت نیشکر دهخدا برگزار شد، با بیان این مطلب گفت: از زمان مدیریت دکتر ناصری در صنعت نیشکر، تغییراتی مثبت با محوریت کار و کارگر به وقوع پیوسته که نشان می‌دهد مدیریت بومی، مدیریتی تحول‌گراست و باید در حفظ آن به عنوان سرمایه‌ای ارزشمند کوشید.

وی بهبود وضعیت رفاهی کارگران را شاخصه‌ای مهم در صنعت نیشکر برشمرد و تاکید کرد، مسائل رفاهی و معیشتی کارگران نیشکری در این دوره ارتقا یافته و حقوق و مزایای آنان بموقع پرداخت شده است.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی خوزستان نیشکر را در مباحث کارگری شرکتی پیشرو دانست و افزود: در این چند سال، صنعت نیشکر در سطح ملی برجسته شده و کارگران نیشکری توانسته‌اند در کنار کسب عناوین متعدد استانی، در سطح ملی هم رتبه‌های برتر کسب کنند.

ارسلان غمگین در ادامه، کسب این رتبه‌های برتر را نشانه برنامه‌ریزی مناسب مدیریت شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی عنوان کرد و ابراز امیدواری کرد که این شرکت در سال مزیّن به تولید دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین به پشتوانه همت و نبوغ کارگرانش گام‌های بلندی را در مسیر خودکفایی کشور بردارد.

خوزستان یکی از استان‌هایی است که در زمینه کارگری پیشرو بوده و حدود یک میلیون نفر عضو جامعه کارگری آن هستند.
شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی با جمعیتی بالغ بر ۲۶ هزار نفر، یکی از بزرگترین شرکت‌های کارگری خوزستان محسوب می‌شود.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار