جلسه شهردار و فرماندار اهواز پیرامون بررسی مشکلات پروژه های عمرانی و خدماتی شهر

تاریخ انتشار: دوشنبه 12 اردیبهشت 1401 | 08:45 ق.ظ
جلسه شهردار و فرماندار اهواز پیرامون بررسی مشکلات پروژه های عمرانی و خدماتی شهر جلسه هم‌اندیشی بررسی پروژه‌های خدماتی و عمرانی شهر اهواز، همزمان با فرارسیدن عید سعید فطر با حضور رضا امینی شهردار اهواز و فلاحی فرماندار در محل سالن جلسات دفتر شهردار برگزار شد. شهردار اهواز در این جلسه با اشاره به اهمیت تعامل و هماهنگی میان دستگاه‌های اجرایی گفت: برای پیگیری مشکلات موجود در شهر و […]
جلسه هم‌اندیشی بررسی پروژه‌های خدماتی و عمرانی شهر اهواز، همزمان با فرارسیدن عید سعید فطر با حضور رضا امینی شهردار اهواز و فلاحی فرماندار در محل سالن جلسات دفتر شهردار برگزار شد.

شهردار اهواز در این جلسه با اشاره به اهمیت تعامل و هماهنگی میان دستگاه‌های اجرایی گفت: برای پیگیری مشکلات موجود در شهر و کسب رضایتمندی شهروندان نیاز به هماهنگی بسیار و هم‌افزایی نهادهای مربوطه داریم.

امینی با اشاره به ظرفیت‌های بالای فرهنگی و اقتصادی و اجتماعی اهواز، حرکت براساس برنامه‌ریزی و توجه به اولویت‌های شهروندان را روش مناسب برای رسیدن به. ‌وضعیت مطلوب دانست و گفت: مطرح کردن مشکلات در این نشست‌ها سبب آشنایی با موانع پیش رو و یافتن راهکارهایی جهت حل و رفع آن‌ها می‌باشد.

 


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار