خرید گندم در آستانه رسیدن به ۳۵۰ هزار تن

تاریخ انتشار: دوشنبه 12 اردیبهشت 1401 | 11:16 ق.ظ
خرید گندم در آستانه رسیدن به ۳۵۰ هزار تن مدیر تعاون روستایی استان خوزستان از خرید بیش از ۳۲۲ هزار تن گندم توسط شبکه بزرگ تعاون روستایی در ۱۹ شهرستان خبر داد.

محمدامین معین راد گفت: خوشبختانه کار خرید گندم در اغلب شهرستانهای استان با قدرت و دقت و تلاش ویژه همکارانم به صورت شبانه روزی در حال انجام است و از شمال تا جنوب و از غرب تا شرق استان درگیر خرید عظیم و بزرگ گندم، مهترین و استراتژیک ترین محصول کشاورزی کشور هستند.
وی ادامه داد: در حال حاضر شهرهای پرخرید استان خوزستان در زمینه گندم به این شرح است که رامشیر ۵۷ هزار و ۹۵۷ تن خرید داشته است و ۱۸ هزار و ۷۸۰ تن گندم خود را به سیلوها و کارخانجات آرد استان ارسال کرده و ۱۳ هزار و ۶۳۵ تن را به خارج از استان، حمیدیه ۳۶ هزار و ۷۵۳ تن خرید داشته که ۸۷۴۲ تن درون استان و ۵۷۵۳ تن به بیرون استان ارسال کرده است.
معین راد اضافه کرد: هندیجان ۳۵ هزار و ۳۲۱ تن خرید داشته است که ۱۸ هزار و ۲۱۸ تن درون استان و ۱۶ هزار و ۷۸۶ تن به بیرون استان حمل داشته است، بهبهان ۲۸ هزار و ۸۴۰ تن خرید داشته است که ۲۲ هزار و ۵۹۰ تن درون استان و ۴۰۵۰ تن به بیرون استان حمل داشته است ، دشت آزادگان ۲۴ هزار و ۱۶ تن خرید داشته است که ۱۹۶۷ تن درون استان و ۱۰ هزار و ۷۸۷ تن به بیرون استان صادرات داشته است.
مدیر تعاون روستایی خوزستان بیان داشت: امیدیه ۲۱ هزار و ۵۸۱ تن خرید داشته است که ۲ هزار و ۱۴۴ تن درون استان و ۱۶ هزار و ۲۷۸ تن به بیرون استان صادرات داشته است، اهواز ۱۹ هزار و ۶۲۰ تن خرید داشته که ۱۰ هزار و ۸۹۸ تن درون استان و ۲۶۴۵ تن به بیرون از استان صادرات داشته، هویزه ۱۶ هزار و ۳۰۰ تن خرید داشته که ۱۹۶۲ تن در استان صادرات داشته است و در نهایت شهرستان باوی ۱۴ هزار و ۱۰۵ تن خرید داشته که ۶۵۴ تن درون استان و ۷ هزار و ۸۲۲ تن به خارج استان صادرات داشته است.
وی گفت: آمار ارائه شده تا پایان ۱۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ می باشد و این آمادگی وجود دارد که تا آخرین دانه گندم و تا پایان برداشت گندم از سوی کشاورزان به صورت شبانه روزی به بهترین نحو ممکن به کشاورزان خدمات رسانی در زمینه خرید گندم در مراکز خرید تعاون روستایی ارائه شود.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار