ثبت روز بدون فوتی کرونایی در خوزستان

تاریخ انتشار: پنجشنبه 15 اردیبهشت 1401 | 09:19 ق.ظ
ثبت روز بدون فوتی کرونایی در خوزستان سخنگوی ستاد مدیریت کرونا خوزستان گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته هیچ مورد مرگ ناشی از ابتلا به کرونا در استان نداشتیم.

دکتر سیدمحمد علوی بامداد پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: در ۲۴ ساعت گذشته یک هزار و ۴۹۶ بیمار کرونایی به کلینیک های تخصصی تنفسی و بیمارستان های استان مراجعه کردند و همچنین ۱۶۶ نمونه تهیه شده که ۱۵ تست مثبت بود. 

سخنگوی ستاد مدیریت کرونا خوزستان گفت: در همین بازه زمانی پنج بیمار در بیمارستان های استان بستری شدند که نسبت به روز قبل ۲ نفر بیشتر شده است.

وی از شناسایی ۱۵ بیمار جدید در شبانه روز گذشته خبر داد و گفت: این میزان نسبت به روز قبل از آن ۲۹ نفر کمتر شده است.  

علوی با بیان اینکه تعداد بیماران بهبود یافته در شبانه روز گذشته ۱۰۲ نفر بوده که نسبت به روز قبل ۳۷ نفر کاهش یافته است گفت: همچنین ۸۲۸ بیمار کرونایی در قرنطینه خانگی هستند که از آنها تقاضا داریم از منزل خارج نشوند.

وی تعداد کل بهبود یافتگان در استان خوزستان را ۵۹۰ هزار و ۹۹۲ نفر ذکر کرد.

سخنگوی ستاد مدیریت کرونا خوزستان گفت: جمع بیماران کرونایی از ابتدای شیوع اپیدمی تاکنون به ۶۰۵ هزار و ۲۹۴ نفر در استان رسیده است.

وی با اشاره به اینکه تاکنون بیش از هفت میلیون و ۲۰۰ هزار واکسن کرونا در خوزستان تزریق شده است افزود: در حال حاضر ۸۵.۴ درصد از جمعیت هدف استان یک دُز، ۷۳.۶ درصد ۲ دُز و ۳۳.۲ درصد سه دُز واکسن تزریق کرده اند. همچنین ۱۳ درصد از جمعیت گروه سنی پنج تا ۱۱ سال واکسن کرونا را دریافت کرده اند.

در حال حاضر یک شهرستان خوزستان در وضعیت نارنجی، ۱۳ شهرستان زرد و ۱۳ شهرستان آبی کرونایی هستند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار