تغییر قیمت آرد یک تصمیم کشوری است / توزیع ۱۸۰۰ تن روغن در بازار

تاریخ انتشار: شنبه 17 اردیبهشت 1401 | 14:53 ب.ظ
تغییر قیمت آرد یک تصمیم کشوری است / توزیع ۱۸۰۰ تن روغن در بازار مدیر کل هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان گفت: تغییر قیمت آرد نان فانتزی و نان‌های حجیم یک تصمیم کشوری است و نیازمند همراهی و همدلی همه دستگاه‌های اجرایی و مردم است. سید سعید حسینی نژاد در نشست ستاد تنظیم بازار خوزستان که امروز، ۱۷ اردیبهشت ماه در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به […]

مدیر کل هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان گفت: تغییر قیمت آرد نان فانتزی و نان‌های حجیم یک تصمیم کشوری است و نیازمند همراهی و همدلی همه دستگاه‌های اجرایی و مردم است.

سید سعید حسینی نژاد در نشست ستاد تنظیم بازار خوزستان که امروز، ۱۷ اردیبهشت ماه در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به تغییراتی که در برخی قیمت محصولات در بازار به وجود آمده، رصد بازار جزو اولویت‌های مسایل اقتصادی است و از این رو پایش بازار مرتبا در دستور کار است.

وی با اشاره به بحث توزیع روغن خوراکی در بازار خوزستان افزود: خوشبختانه ۱۵۰۰ تن روغن خوراکی از طریق کارخانه‌های درون استان و ۳۰۰ تن روغن دیگر نیز از طریق شرکت اتکا در حال توزیع در استان است.

مدیر کل هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان گفت: محدودیت و مشکلی برای توزیع روغن خوراکی در بازار وجود ندارد اما برای هر نفر یک روغن در نظر گرفته می‌شود و در این زمینه نیاز است که افراد تعامل خوبی داشته باشند تا شاهد مشکل خاصی در این زمینه نباشیم.

حسینی نژاد عنوان کرد: براساس گفته‌های مدیرکل غله استان نیز ذخیره مناسب روغن در بنادر استان وجود دارد و نگرانی در این زمینه نداریم.

وی با بیان اینکه تغییر قیمت آرد نان فانتزی و نان‌های حجیم یک تصمیم کشوری است، ادامه داد: این مساله تصمیم عمومی دولت است و نیازمند همراهی و همدلی همه دستگاه‌های اجرایی و مردم است تا این شرایط مدیریت شود.

مدیر کل هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان گفت: با همه دستگاه‌های اجرایی و کارخانه‌ها در خصوص توزیع و تولید محصولات، صحبت‌ها و رایزنی‌های لازم انجام شده است تا شاهد مشکلی در بحث تامین نیاز مردم نباشیم.

حسینی نژاد در پایان گفت: همه تلاش معاونت اقتصادی استانداری خوزستان و دیگر دستگاه‌های اجرایی استان بر این است تا هیچ مشکل و خللی در سبد مصرفی خانوارهای استان به وجود نیاید و در این زمینه از مردم نیز انتظار همراهی و همدلی داریم.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار