مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی:

نیشکر به همت کارگرانش از بحران خشکسالی گذر کرد/هر بحرانی در سایه سختکوشی نیشکری‌ها به فرصت شکوفایی بدل شده است  

تاریخ انتشار: دوشنبه 19 اردیبهشت 1401 | 09:55 ق.ظ
نیشکر به همت کارگرانش از بحران خشکسالی گذر کرد/هر بحرانی در سایه سختکوشی نیشکری‌ها به فرصت شکوفایی بدل شده است    دکتر عبدعلی ناصری در مراسم گرامیداشت روز کارگر که امروز یکشنبه (۱۱ اردیبهشت) در کشت و صنعت نیشکر دهخدا برگزار شد، با بیان این مطلب، گفت: اگر صنعت نیشکر در سال گذشته توانست به سلامت از خشکسالی بی‌سابقه عبور کند، مرهون و مدیون تلاش و همت کارگران است که شبانه روز در سنگر تولید، جان‌فشانی […]

 دکتر عبدعلی ناصری در مراسم گرامیداشت روز کارگر که امروز یکشنبه (۱۱ اردیبهشت) در کشت و صنعت نیشکر دهخدا برگزار شد، با بیان این مطلب، گفت: اگر صنعت نیشکر در سال گذشته توانست به سلامت از خشکسالی بی‌سابقه عبور کند، مرهون و مدیون تلاش و همت کارگران است که شبانه روز در سنگر تولید، جان‌فشانی کردند.

مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، کارگران را سرمایه باارزش انسانی دانست که با همت و غیرت خود، شرکت را از بحران‌ها عبور داده و به تولید پایدار رسانده‌اند.

به گزارش روابط‌عمومی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، دکتر عبدعلی ناصری در مراسم گرامیداشت روز کارگر که امروز یکشنبه (۱۱ اردیبهشت) در کشت و صنعت نیشکر دهخدا برگزار شد، با بیان این مطلب، گفت: اگر صنعت نیشکر در سال گذشته توانست به سلامت از خشکسالی بی‌سابقه عبور کند، مرهون و مدیون تلاش و همت کارگران است که شبانه روز در سنگر تولید، جان‌فشانی کردند.

وی با بیان اینکه هر بحرانی در سایه سختکوشی این کارگران به فرصت شکوفایی تبدیل شده، گفت: دستیابی به رتبه‌های برتر استانی، ملی و همچنین کسب رکوردهای تولید، نتیجه اراده پولادین کارگران در گستره هشت کشت و صنعت و صنایع جانبی است.

مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی تحقق شعار سال را در گرو نقش‌آفرینی کارگران دانست و بیان داشت، در سال گذشته طرح‌های مختلف برای حمایت از قشر کارگر به اجرا در آمد و در سال جدید نیز این اقدامات با انسجامی بیشتر ادامه دارد.

شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی با جمعیتی بالغ بر ۲۶ هزار نفر، یکی از بزرگترین شرکت‌های کارگری خوزستان است.

این شرکت در سطح استانی و ملی توانسته به رتبه‌های برتر دست یابد. اخیرا نیز عنوان کارگر نمونه کشوری به پژوهشگر نیشکری تعلق گرفت.

 
 


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار