اقامه نماز عید سعید فطر با مشارکت شهرداری منطقه چهار اهواز

تاریخ انتشار: دوشنبه 19 اردیبهشت 1401 | 10:30 ق.ظ
اقامه نماز عید سعید فطر با مشارکت شهرداری منطقه چهار اهواز سرپرست شهرداری منطقه چهار اهواز از آمادگی کامل منطقه در استقبال از عید سعید فطر خبر داد. نادر بیت سیاح ضمن تاکید بر لزوم برگزاری هر چه باشکوه تر نماز عید سعید فطر گفت: تمامی زیرمجموعه این شهرداری باید در برگزاری این مراسم بسیار قوی و با برنامه ریزی عمل کنند . سرپرست منطقه چهار […]

سرپرست شهرداری منطقه چهار اهواز از آمادگی کامل منطقه در استقبال از عید سعید فطر خبر داد.

نادر بیت سیاح ضمن تاکید بر لزوم برگزاری هر چه باشکوه تر نماز عید سعید فطر گفت: تمامی زیرمجموعه این شهرداری باید در برگزاری این مراسم بسیار قوی و با برنامه ریزی عمل کنند .

سرپرست منطقه چهار افزود: امسال نیز همچون سالهای گذشته تدابیر لازم برای برپایی با شکوه نماز عید فطر در نظر گرفته شده است و منطقه آمادگی لازم برای مساعدت و همکاری با مساجد را دارد. همچنین در آستانه فرا رسیدن عید فطر و برای هرچه باشکوه برگزار شدن مراسم این روز بزرگ، شهرداری اقدام به آماده کردن سطح منطقه و معابر عمومی ، شست و شو و پاکسازی پل های عابر پیاده، نماهای شهری، تابلوهای ترافیکی و لایروبی محورهای اصلی و فرعی، شست و شوی و پاکسازی اطراف مساجد و حسینه ها، چراغانی و ریسه بندی معابر اصلی سطح منطقه، جلوگیری از سد معبر بساط گستران و دست فروشان در معابر، نصب تبلیغات محیطی بر روی سازه ها فرهنگی، آذین بندی و نور پردازی میادین و معابر، رفع خاموشی معابر، آماده سازی ناوگان جمع آوری پسماند در روز عید فطر و نصب تبلیغات محیطی کرده است.

وی ادامه داد: معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه در این روز با مشارکت مسجد المؤمنین واقع در نهضت آباد باحضور پرشور نمازگزاران در این روز مبارک و خجسته به اقامه نماز عید فطر ایستادند.

بیت سیاح افزود: همچنین مدیریت اداره ارتباطات منطقه در همین زمینه نسبت به نصب بنرو فضا سازی سطح منطقه اقدام می کند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار