دیدار قائم مقام مدیرعامل فولاد خوزستان در امور ستادی و مسئولیت های اجتماعی با مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان

تاریخ انتشار: دوشنبه 19 اردیبهشت 1401 | 08:37 ق.ظ
دیدار قائم مقام مدیرعامل فولاد خوزستان در امور ستادی و مسئولیت های اجتماعی با مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان  در این دیدار که عصر امروز ۱۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ در دفتر گرشاسبی مدیرعامل باشگاه برگزار شد، قائم مقام مدیرعامل فولاد خوزستان با تبریک صعود قدرتمندانه این تیم به مرحله بعد لیگ قهرمانان باشگاه های آسیا گفت: امروز تیم فولاد خوزستان تبدیل به بخشی از هویت جمعی مردم و استان خوزستان شده است و با […]
 در این دیدار که عصر امروز ۱۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ در دفتر گرشاسبی مدیرعامل باشگاه برگزار شد، قائم مقام مدیرعامل فولاد خوزستان با تبریک صعود قدرتمندانه این تیم به مرحله بعد لیگ قهرمانان باشگاه های آسیا گفت: امروز تیم فولاد خوزستان تبدیل به بخشی از هویت جمعی مردم و استان خوزستان شده است و با پیروزی این تیم همه خوزستانی ها با هر قومیتی، احساس افتخار و غرور می کنند.

۸۷۶۵

 
دکتر مخبر دزفولی نشاط عمومی،‌ سرزندگی و امیدی را که در اثر صعود تیم فولاد در جامعه و شرکت ایجاد شد را سرمایه روانشناختی فاخری دانست که با هیچ ترازویی قابل سنجش نیست. 
 
قائم مقام مدیرعامل در پایان صحبت های خود از حمایت قاطع مدیرعامل و هیات مدیره شرکت و تدابیر موثر مدیرعامل باشگاه و تلاش های هوشمندانه کادر مربی گری تیم فولاد خوزستان و پشتیبانی همه ارکان شرکت از این تیم قدردانی کرد. 
 
گرشاسبی مدیرعامل باشگاه فولاد نیز در این دیدار صمیمانه ضمن تشکر از حضور قائم مقام مدیرعامل گفت: اقدامات موثر و هدفمندی برای تقویت این تیم صورت گرفته است و کادر فنی، نهایت همت خود و همچنین بازیکنان غیرتمند این تیم همه توان خود را به میدان آوردند؛ ولی این افتخار، بدون لطف خدا و حمایت تیم مدیریتی شرکت و شخص مهندس ابراهیمی ممکن نبود.  
 
گرشاسبی این دیدارها و حمایت ها و گره گشایی ها را موجب دلگرمی مجموعه باشگاه فولاد خوزستان دانست. 
 
گفتنی است، در این دیدار هومن خورشید مدیرعامل شرکت توسعه اقتصادی فراگیر وفا و کاوه طالبی مدیر خدمات و امور اجتماعی حضور داشتند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار