پاکسازی ویژه توسط معاونت خدمات شهری شهرداری منطقه ۴ بمناسبت عید سعید فطر

تاریخ انتشار: دوشنبه 19 اردیبهشت 1401 | 10:22 ق.ظ
پاکسازی ویژه توسط معاونت خدمات شهری شهرداری منطقه ۴ بمناسبت عید سعید فطر طرح پاکسازی و آماده سازی محلات ویژه عیدسعید فطر در سطح نواحی چهارگانه توسط نیروهای خدوم و پرتلاش خدمات شهری منطقه آغاز شد. نادر بیت سیاح گفت: با توجه به قرار گرفتن در آستانه عیدسعید فطر و به منظور آماده سازی سطح منطقه جهت استقبال عید بزرگ مسلمانان ،خدمات شهری این منطقه از شهرداری بصورت […]

طرح پاکسازی و آماده سازی محلات ویژه عیدسعید فطر در سطح نواحی چهارگانه توسط نیروهای خدوم و پرتلاش خدمات شهری منطقه آغاز شد.

نادر بیت سیاح گفت: با توجه به قرار گرفتن در آستانه عیدسعید فطر و به منظور آماده سازی سطح منطقه جهت استقبال عید بزرگ مسلمانان ،خدمات شهری این منطقه از شهرداری بصورت ضربتی و ویژه طرح پاکسازی محلات سطح نواحی چهارگانه منطقه را در دستور و اولویت کاری خود به صورت روزانه و مستمر قرار داده است.

وی گفت: از جمله این اقدامات که بطور جهادی در کوی نهضت آباد توسط نیروهای زحمتکش خدمات شهری این منطقه در حال انجام است ، می توان به پاکسازی رفت و روب خیابان ها و معابر، تعمیرات جداول، ترمیم درب حوضچه ها و جداول، لایروبی، عملیات شستشو جداول و نخاله برداری، لکه گیری آسفالت، رسیدگی به فضای سبز در کوی نهضت آباد اشاره کرد.

بیت سیاح همچنین از فضاسازی گسترده در این خصوص در معابر و بلوارهای اصلی خبر داد و گفت: علاوه بر ارائه اقدامات خدماتی ، آذین بندی گسترده ای در قالب نصب ریسه های پارچه ای و رنگی ، نصب بنر و لمپوستهای تبریک عید ، المانهای حجمی، نورپردازی زیبا صورت گرفت .

گفتنی است  هدف از این اقدام را ارتقای سطح سلامت زیست شهری ؛ بهبود کیفی امور خدمات شهری، ارتقای مشارکت شهروندان و مهمتر از همه پاکیزگی و آراستگی شهر به مناسبت فرارسیدن روز عید سعید فطر و افزایش و نشاط شهروندان اعلام کرد .


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار