کاشت نهال در سطح پارکهای محله ایی منطقه چهار

تاریخ انتشار: دوشنبه 19 اردیبهشت 1401 | 10:34 ق.ظ
کاشت نهال در سطح پارکهای محله ایی منطقه چهار  به منظور توسعه، بهبود کیفیت و افزایش سرانه فضای سبز معاونت خدمات شهری منطقه چهار اقدام به کاشت نهال در پارک محله ایی الغدیر کرد. نادر بیت سیاح سرپرست شهرداری منطقه گفت: با توجه به شرایط آب و هوایی خوزستان سعی کردیم در سطح منطقه نهال هایی کاشته شود که متناسب با این نوع آب […]

 به منظور توسعه، بهبود کیفیت و افزایش سرانه فضای سبز معاونت خدمات شهری منطقه چهار اقدام به کاشت نهال در پارک محله ایی الغدیر کرد.

نادر بیت سیاح سرپرست شهرداری منطقه گفت: با توجه به شرایط آب و هوایی خوزستان سعی کردیم در سطح منطقه نهال هایی کاشته شود که متناسب با این نوع آب و هوا بتوانند رشد و نمو داشته و مثمر ثمر باشند.

بیت سیاح اشاره کرد: درخت و درختکاری راه حل مناسبی برای مبارزه با آلودگی ها دانست و افزود: معاونت خدمات شهری منطقه با هدف گسترش و ارتقای کیفیت فضای سبز، تلطیف هوا و همچنین ایجاد نمای زیبای شهری و به منظور افزایش روحیه نشاط در شهروندان، در پارک محله ایی الغدیرتوسط نیروهای تلاشگر واحد فضای سبز نهال های دارایی، شاه پسند، خرزهره کاشت شد.

بر پایه این گزارش سرپرست منطقه ۴ ضمن تشکر و قدردانی از شهروندان در توسعه فضای سبز از آنان خواست تا جهت حفظ محیط زیست مشارکت جدی داشته باشند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار