آرد و نان در دشت آزادگان گران نمی‌شود

تاریخ انتشار: سه شنبه 20 اردیبهشت 1401 | 08:26 ق.ظ
آرد و نان در دشت آزادگان گران نمی‌شود فرماندار دشت آزادگان گفت: قیمت نان و آرد خانگی پز تا پایان امسال در شهرستان افزایش نمی‌یابد.

حمید سیلاوی با بیان اینکه هیچگونه افزایش قیمت نان و آرد خانگی پز تا پایان سال نخواهیم داشت، گفت: مردم می‌توانند با همان قیمت مصوب قبلی نان مورد نیاز خود را تهیه کنند.

وی با بیان اینکه تعزیرات حکومتی دشت آزادگان با هرگونه تخلف در این زمینه برخورد جدی می‌کند، افزود: وضعیت نانوایی‌ها و نحوه توزیع آرد مطلوب نیست.

سیلاوی بر افزایش نظارت دستگاه‌های متولی و ناظر بر عملکرد نانوایی‌ها تاکید کرد و ادامه داد: در خصوص قیمت نان نباید التهاب ایجاد شود، چرا که هیچ قانون و دستوری برای افزایش قیمت نان و آرد خانگی پز نسبت به آخرین قیمت مصوب آن ابلاغ نشده است.

فرماندار دشت آزادگان می‌گوید: اگر در هر یک از نانوایی‌های شهرستان، نان با قیمتی بیشتر از نرخ مصوب اعلام شده قبلی به فروش برسد، تخلف محسوب شده و تعزیرات حکومتی شهرستان باید به شدت برخورد کند.

وی به مهر و موم یک نانوایی به علت تخلف اشاره و اضافه کرد: توزیع آرد به صورت روزانه انجام می‌شود و اهالی دشت آزادگان تا یک ماه فرصت دارند نسبت به تحویل سهمیه خود اقدام کنند.

سیلاوی می‌گوید: لیست توزیع سهمیه آرد اردیبهشت ماه بر اساس اولین حرف الفبای نام سرپرستان خانوار‌های (۲، ۵، ۷، ۹، ۱۰، ۱۳ نفره به شرح زیر است:

سرپرستانی که اولین حرف نام آن‌ها (ض. ط. ک. هـ. و. ی. خ. د. ر. ز. س. ش. ص) است باید به جابر سودانی به عنوان یکی از عاملان توزیع مراجعه کنند.

سرپرستانی که اولین حرف نام آن‌ها (ع. غ. ف. ق. گ. ل. م. ن) است، باید سهمیه آرد خود را از انبار اتحادیه تعاون روستایی تحویل بگیرند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار