برخورد جدی با کم فروشی و تعطیلی نانوایی‌ها در خوزستان

تاریخ انتشار: سه شنبه 20 اردیبهشت 1401 | 09:50 ق.ظ
برخورد جدی با کم فروشی و تعطیلی نانوایی‌ها در خوزستان معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان از برخورد جدی با نانوایی های متخلف در استان خبر داد. آقارضا فتوحی در حاشیه نشست ستاد تنظیم بازار و کارگروه آرد و نان خوزستان که شامگاه ۱۹ اردیبهشت ماه در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به اهمیتی که نان برای مردم دارد امروز جلسه ای با […]

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان از برخورد جدی با نانوایی های متخلف در استان خبر داد.

آقارضا فتوحی در حاشیه نشست ستاد تنظیم بازار و کارگروه آرد و نان خوزستان که شامگاه ۱۹ اردیبهشت ماه در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به اهمیتی که نان برای مردم دارد امروز جلسه ای با حضور همه دستگاه های مرتبط و اصناف نانوایان و کارگاه های تولید نان صنعتی برگزار کردیم.

 وی افزود: ما باید بتوانیم با توجه به ضوابط، شرایط، قیمت ها و دیگر مسایل، نرخ مصوبی که اعلام می شود را اجرایی کنیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان گفت: هر کدام از نانوایان در سراسر استان اگر کم فروشی یا تعطیل کنند و یا آرد را به صورت خام به فروش برسانند و به نوعی خلافی انجام دهند با آن ها به صورت جدی برخورد خواهیم کرد.

فتوحی عنوان کرد: در این زمینه حتی اگر مسئولان کوتاهی کنند، آن مسئول را به مدعی‌العموم معرفی خواهیم کرد و باید پاسخگوی ترک فعل خود باشد.

وی ادامه داد: هر کسی باید وظیفه اصلی خود را انجام دهد و اگر کوتاهی کرد باید در برابر قانون و مردم پاسخگو باشد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان گفت: براساس آنالیزی که کمیته کارشناسی انجام داده است، قیمت نان به اصناف نانوایی های فانتزی پز و نان های صنعتی ابلاغ خواهد شد.

وی افزود: از فردا صبح قیمت های جدید نان صنعتی و فانتزی ابلاغ خواهد شد و گروه های مختلف در سطح فرمانداری، صمت، جهاد کشاورزی، اتحادیه ها و… وظیفه نظارت و کنترل را بر عهده دارند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار