پوشش واکسیناسیون خوزستان به حد کفایت نرسیده است

تاریخ انتشار: سه شنبه 20 اردیبهشت 1401 | 11:36 ق.ظ
پوشش واکسیناسیون خوزستان به حد کفایت نرسیده است معاون فنی مرکز بهداشت خوزستان با تاکید بر لزوم تکمیل واکسیناسیون با دریافت نوبت‌های مختلف واکسن گفت: خوزستان یکی از استان‌هایی است که هنوز پوشش واکسیناسیون آن در مقایسه با استان‌های دیگر به حد کفایت نرسیده است. دکتر ناصر ضیغمی در آیین نواختن زنگ سلامت که امروز (۲۰ اردیبهشت‌ماه) در دبستان گلدشت اهواز برگزار شد، […]

معاون فنی مرکز بهداشت خوزستان با تاکید بر لزوم تکمیل واکسیناسیون با دریافت نوبت‌های مختلف واکسن گفت: خوزستان یکی از استان‌هایی است که هنوز پوشش واکسیناسیون آن در مقایسه با استان‌های دیگر به حد کفایت نرسیده است.

دکتر ناصر ضیغمی در آیین نواختن زنگ سلامت که امروز (۲۰ اردیبهشت‌ماه) در دبستان گلدشت اهواز برگزار شد، اظهار کرد: خوشبختانه چند سالی است که بحث خودمراقبتی را در قالب سفیران سلامت در مدارس داریم؛ اگر ما از خود و خانواده خود مراقبت کنیم سلامتی که همه به دنبال آن هستند را به دست خواهیم آورد.

وی ادامه داد: باید مراقب محیط زیست، هوا، آب و کره زمین باشیم و فارغ از نژاد، رنگ و زبان باید از سیاره خود مراقبت کنیم کما اینکه کرونا ثابت کرد که یک بیماری از یک کشور می‌تواند در کوتاه مدت شیوع پیدا کند و به همه نقاط جهان برسد و این نشان‌دهنده این است که بنی آدم اعضای یکدیگرند.

معاون فنی مرکز بهداشت خوزستان گفت: خوزستان یکی از استان‌هایی است که هنوز پوشش واکسیناسیون آن در مقایسه با استان‌های دیگر به حد کفایت نرسیده است. با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و پوشش مناسب واکسیناسیون، می‌توانیم بیماری را به کنترل درآوریم تا به زودی پایان پاندمی توسط سازمان جهانی بهداشت و وزارت بهداشت کشور اعلام شود. اگرچه بیماری کرونا به گونه‌ای است که باید با آن زندگی کرد و مانند دیگر بیماری‌های ماندگار خواهد بود.

ضیغمی در پایان گفت: افرادی که واکسن کرونا را دریافت نکرده‌اند چه نوبت اول و چه نوبت‌های دوم و سوم، حتما برای دریافت واکسن به مراکز واکسیناسیون مراجعه کنند تا روند کاهشی بیماری را در استان خوزستان و در کشور حفظ شود.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار