ضرورت ساماندهی انبارهای روباز مناطق نفتخیز جنوب

تاریخ انتشار: چهارشنبه 21 اردیبهشت 1401 | 09:19 ق.ظ
ضرورت ساماندهی انبارهای روباز مناطق نفتخیز جنوب مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب بر ضرورت ساماندهی انبارهای روباز کالای این شرکت تاکید کرد. مهندس علیرضا دانشی در بازدید از انبارهای کالای پروژها در مجموعه اهواز۲، ساماندهی انبارهای روباز را خواستار شد و گفت: مسئولان ذیربط باید با هدف حفظ بیت‌المال و جلوگیری از فرسودگی کالاها نسبت به ساماندهی آنها اقدامات موثر انجام […]

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب بر ضرورت ساماندهی انبارهای روباز کالای این شرکت تاکید کرد.

مهندس علیرضا دانشی در بازدید از انبارهای کالای پروژها در مجموعه اهواز۲، ساماندهی انبارهای روباز را خواستار شد و گفت: مسئولان ذیربط باید با هدف حفظ بیت‌المال و جلوگیری از فرسودگی کالاها نسبت به ساماندهی آنها اقدامات موثر انجام دهند.

وی با انتقاد از مجریان پروژه ها در خصوص نحوه نگهداری کالای مازاد بیان داشت: با نگهداری اصولی از کالاهای مازاد پروژه‌ها می‌توان از آنها در مواقع مورد نیاز استفاده و از صرف هزینه و خرید مجدد آنها جلوگیری به­عمل آورد.

در این بازدید یوسف مزرعه‌فرد سرپرست مدیریت تدارکات و امور کالا و علیرضا پاکدامن سرپرست مدیریت مهندسی و ساختمان شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب گزارشی از وضعیت انبارهای کالا ارائه دادند.

 شایان ذکر است در این بازدید مدیرعامل و مدیرعملیات شرکت بهره‌برداری نفت و گاز کارون نیز حضور داشتند.

در ادامه مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، از پروژه­ خط لوله ۲۰ اینچ جدید جایگزین خط لوله موجود انتقال نفت لب سفید به اهواز ۲ و اقدامات شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون در جمع آوری نخاله­های ساختمانی بازدید به عمل آورد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار