افتتاح بلوار پرترافیک سیصد دستگاه اهواز

تاریخ انتشار: چهارشنبه 21 اردیبهشت 1401 | 08:42 ق.ظ
افتتاح بلوار پرترافیک سیصد دستگاه اهواز بلوار کارگران فولاد خوزستان (مسیر پرترافیک سیصد دستگاه) به همت شرکت فولاد خوزستان و با حضور رضا امینی شهردار کلانشهر اهواز، سیاوش محمودی رئیس شورای اسلامی اهواز، امین ابراهیمی مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان و جمعی از مسئولان افتتاح شد.
مراسم یاد شده ۲۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ در محل سه راهی سیصددستگاه فولاد خوزستان انجام شد. 
 
رضا امینی شهردار کلانشهر اهواز:
 
نقش شرکت فولاد خوزستان در انجام مسئولیت‌های اجتماعی قابل تقدیر است
 
رضا امینی شهردار اهواز با حضور در مراسم افتتاح بلوار کارگران فولاد خوزستان (مسیر پرترافیک سیصد دستگاه) گفت: امروز در بخش عمرانی شاهد یکی از خدمات ارزشمند شرکت بزرگ فولاد خوزستان هستیم. این شرکت در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی، بلوار سیصد دستگاه را به طول ۳ کیلومتر و با ارزشی نزدیک به ۳۰ میلیارد تومان احداث نموده که جای تقدیر و تشکر و عرض خدا قوت به مدیرعامل و همکاران ایشان دارد. 
 
وی افزود: رفع حجم انبوه مشکلات به مدیریت صحیح و روحیه جهادی نیاز دارد؛ فولاد خوزستان در راستای رفع مشکلات شهری همیشه پیشگام بوده است.
 
امینی در ادامه بیان داشت: اجرای طرح‌هایی که موجب تسهیل در عبور و مرور شهروندان و خدمات رسانی به آنان می شود، مانند راه اندازی بلوار سیصد دستگاه از سوی شرکت فولاد خوزستان، مایه‌ی خوشحالی و بالندگی است. 
 
وی افزود: چنین پروژه ای از نظر توسعه راه های ارتباطی و به لحاظ تسهیل امر عبور و مرور شهروندان، اهمیت ویژه ای در منطقه ۸ شهرداری اهواز دارد. در واقع احداث این بلوار در کاهش و کنترل بار ترافیکی بسیار موثر است.
 
شهردار کلانشهر اهواز در پایان گفت: دیگر شرکت‌های صنعتی استان با الگوبرداری از فولاد خوزستان که اثرات مثبت عملکرد آن در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی باعث رضایت‌مندی مردم منطقه شده، در اجرای چنین طرح هایی مشارکت نموده تا به اتفاق یکدیگر، شاهد روزهایی خوش برای شهرستان اهواز باشیم.
 
 
 رئیس شورای اسلامی کلانشهر اهواز:
 
 شرکت فولاد خوزستان همواره در کنار مردم استان بوده است
 
سیاوش محمودی رئیس شورای اسلامی کلانشهر اهواز در مراسم افتتاح بلوار سیصد دستگاه گفت: شرکت فولاد خوزستان، همواره در کنار مردم استان بوده و خدمات فراوانی به شهروندان ارائه نموده است. این مجموعه یکی از شرکت های پر افتخار در استان می‌باشد. 
 
محمودی اظهار داشت: ضرورت دارد که خدمات شرکت‌های صنعتی در رسانه‌های جمعی و فضای مجازی منتشر شود تا مردم بدانند که شرکت‌ها در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی در کنار تولید پایدار خود، از هیچ کوششی برای رفاه مردم دریغ نمی کنند.
 
وی با درخواست از مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان گفت: با وجود آن که ریزگردها یکی از تهدیدهای شهرستان اهواز می‌باشد و موجب افزایش مهاجرت از این شهر شده، یکی از راهکارها، افزایش فضای سبز می‌باشد. انتظار می‌رود، شرکت فولاد خوزستان که کارنامه درخشانی در حوزه محیط زیست از خود نشان داده، در راستای توسعه کمربند سبز شهری، از زمین‌های اطراف شرکت جهت احداث فضای سبز استفاده نماید. در همین راستا شهرداری و شورای اسلامی شهرستان اهواز آماده همکاری با این مجموعه عظیم صنعتی است.
 
محمودی افزود: پل فولاد که با حمایت و هزینه فولاد خوزستان احداث و به بهره‌برداری رسیده است، تاثیر به سزایی در کاهش بار ترافیکی شهرستان های اهواز و کارون دارد؛ در خصوص رفع مشکلات این پل نیاز به حمایت فولاد خوزستان داریم.
 
 مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان:
 
فولاد خوزستان مجموعه‌ پیشرو در حوزه تولید، توسعه و ایفای مسئولیت‌های اجتماعی است
 
مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان در مراسم افتتاحیه بلوار سیصد دستگاه گفت: شرکت فولاد خوزستان مجموعه‌ پیشرو در حوزه تولید، توسعه و ایفای مسئولیت‌های اجتماعی است. این شرکت خدمات فراوانی در حوزه محیط زیست، ایجاد کمربند سبز شهری و فضای سبز، احداث وزرشگاه شهدای فولاد و غیره را ایفا نموده است.
 
وی افزود: بلوار دسترسی سیصد دستگاه که با اصلاح، تعریض، نصب روشنایی و ایجاد باند دوم همراه بوده در مدت زمان ۱۳ ماه، به طول نزدیک به ۳ کیلومتر و با هزینه‌ای بالغ بر ۲۹۰ میلیارد ریال به انجام رسیده است. 
 
ابراهیمی در ادامه گفت: این شرکت در سال جاری بالغ بر ۵۰۰ میلیارد ریال در ۵۰ پروژه در حوزه توسعه راه‌های دسترسی در اطراف شرکت هزینه نموده است. 
 
وی گفت: مجموعه فولاد خوزستان با توجه به دارا بودن جامعه آماری ۱۰۰ هزار نفری تحت پوشش خود، وظیفه خود می‌داند که در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی و خدمات رسانی به مردم عزیز پیشقدم باشد.
 
وی در پایان ابراز امیدواری کرد، چنین حرکت‌هایی در سایر ارگان‌ها و نهادهای استان خوزستان نهادینه شود تا در ایفای مسئولیت‌های اجتماعی، گام‌های موثری برای مردم عزیز استان برداشته شود.
 
 معاون برنامه‌ریزی و اجرای پروژه‌ها:
 
شرکت فولاد خوزستان در ۵۰ روز نخست سال جاری، دو پروژه بزرگ به ارزش ۶۰۰ میلیارد ریال انجام داده است
 
میثم شهنیانی معاون برنامه ریزی و اجرای پروژه‌های شرکت فولاد خوزستان گفت: مفتخریم که اعلام کنیم شرکت فولاد خوزستان در راستای رفاه حال شهروندان، دومین پروژه خود که بلوار سیصد دستگاه می‌باشد، را به طول نزدیک به ۳ کیلومتر و با سرمایه‌گذاری ۲۹۰ میلیارد ریالی امروز افتتاح نموده است. 
 
وی افزود: این شرکت در دو پروژه انجام شده در ۵۰ روز اول سال ۱۴۰۱، هزینه‌ای بالغ بر ۶۰۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری داشته که این مهم با حمایت مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان به همراهی اعضای هیات مدیره، در قالب مسئولیت‌های اجتماعی به مردم اهواز تقدیم شده است.
 
شهنیانی در پایان اظهار داشت: طرح یاد شده با اجرای ۶۰ هزار متر مربع آسفالت در دو باند به عرض ۱۹ متر، تثبیت بستر و اجرای لایه های روسازی ۲۲ هزار متر مکعب، نصب ۶۲ تیرک پایه روشنایی در طول مسیر، احداث کاندوئیت فیبر نوری به طول ۱۳۵۰ متر، اجرای ۸ هزار و ۴۰۰ متر جدول و رنگ آمیزی و اجرای فضای سبز در بلوار مسیر به انجام رسیده است.
 
گفتنی است، در حاشیه این مراسم احمد فیض اله پوری مدیر پروژه های ساختمانی و سازه در گفت و گو با خبرنگار روابط عمومی، از کلیه عوامل اجرایی و همکاران موثر در اجرای این پروژه از جمله همکاران واحد پروژه های ساختمانی، دستگاه نظارت (شرکت مشاورین تدبیر ساحل پارس)، پیمانکار مجری (شرکت ایده پردازان صنعت فولاد)، پیمانکار روشنایی جاده (شرکت یاوران فولاد) و سایر واحدهای فولاد خوزستان نظیر: مدیریت خدمات و امور اجتماعی، بازرسی و نظارت، ایمنی، روابط عمومی و غیره که شبانه روز همت گماردند تا این پروژه به سرانجام برسد، تقدیر و تشکر نمود.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار