شایسته‌سالاری باید در حوزه مدیریت منابع آبی کشور حاکم شود/دکتر ناصری مدیری توانمند در صنعت نیشکر است

تاریخ انتشار: شنبه 24 اردیبهشت 1401 | 11:45 ق.ظ
شایسته‌سالاری باید در حوزه مدیریت منابع آبی کشور حاکم شود/دکتر ناصری مدیری توانمند در صنعت نیشکر است نشست علمی مدیریت منابع آب و بررسی طرح های توسعه‌ای منابع آب خوزستان در شرایط خشکسالی در دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار شد.

استاد پیشکسوت کشاورزی کشور تربیت مدیران متخصص آبیاری و زهکشی را امری مهم برای مدیریت منابع آبی کشور دانست و بیان داشت، اگر شایسته‌سالاری حاکم شود اتفاقات مطلوبی در کشور ایجاد خواهد شد.

 پروفسور حیدرعلی کشکولی در نشست علمی مدیریت منابع آب و بررسی طرح های توسعه‌ای منابع آب خوزستان با بیان این مطلب، گفت: دکتر ناصری مدیری متخصص در حوزه آبیاری و زهکشی است که توانسته نجات‌بخش صنعت نیشکر باشد.

وی افزود: اگر روزی دکتر ناصری در راس مدیریت این شرکت نیشکری نباشد بی‌شک از منظر مدیریت منابع آب با مشکل مواجه شده و این صنعت دچار عقب‌گرد می‌شود.

این استاد دانشگاه در ادامه با بیان اینکه مباحثی چون ورشکستگی آبی کشور را قبول ندارم، تاکید کرد، نباید ناامیدی و یاس را با مطرح کردن چنین مسائلی ایجاد کرد، بلکه باید کوشید با حاکم شدن شایسته‌سالاری و به کارگیری نیروهای متخصص، گامی مهم در راستای مصرف بهینه منابع آبی کشور برداشته شود.

نشست علمی مدیریت منابع آب و بررسی طرح های توسعه‌ای منابع آب خوزستان در شرایط خشکسالی در دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار شد.

دکتر مهدی قمشی، دکتر عبدعلی ناصری، دکتر حیدر زارعی و دکتر کاشفی‌پور از سخنرانان این نشست بودند. اهمیت تعامل مردم و مسئولین در شرایط کم آبی و بهره‌وری اقتصادی منابع آب از موضوعات مطرح شده در نشست علمی مدیریت منابع آب بود.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار